Argon MS, RTX 2060 lı PC 8600 TL [ ShiftDelete.Net ]

oyunlarda falan gayet iyi gibi arkadaşımda 3600 var yakın değerler alıyoruz
Sadece oyuna bakılmamalı, alt çekirdeklerin ve tüm çekirdeklerin kullanımına da bakılmalı, pek iyi işlemci değil.
 
Kanka buna 8.6k vereceğine benim sattığım DA-5 sistemi almak daha mantıklı ya sıfır 9.5k
 
Ekran kartı 4500 tl ye gelmiş oluyor size. Diğer parçalar 4100 tl tutuyor.
 
6/6 işlemci kötü bir işlemcimi hocam bendede 3500x var ondan soruyorum
Oyun anlamında hiç bir problem çıkarmaz R5 3600 İLE arasında neredeyse hiç FPS farkı yok render ve ya daha farklı durumlar için kötü.
Bende 3500X kullanıyorum.
 
Oyun anlamında hiç bir problem çıkarmaz R5 3600 İLE arasında neredeyse hiç FPS farkı yok render ve ya daha farklı durumlar için kötü.
Bende 3500X kullanıyorum.
doğrudur bende oyun için aldım zaten ama yayın açtığımda bana hiç sıkıntı çıkarmadı
 
Geri
Top