ARKADAŞLAR 5070 Mİ 9070XT Mİ HANGİSİ ÜZERİNE SİSTEM KURAYIM BÜTÇE 55K MAX

Hocam herkes Nvidia teknolojilerini övüyor, bende de 4060 var, Nvidia teknolojisi olarak ne kullanıyorsunuz çok merak ediyorum. (Konudan bağımsız kusura bakmayın.)
En önemlisi brodcast yayın açınca arka planı komple yokediyor mikrofon sesinde ciddi manada arka sesleri komple alıyor Nvidia reflex ile oyunlardaki gecikmeyi büyük ölçüde azaltıyor. Dlss ve fg soylemiyorum bile ve en büyük artısı 4070 ti ve 5070 üzeri kartlardaki çift decoder çekirdekleri bunlar oyun oynarken yayın açtığında fpsnin en az seviyede etkilenmesini sağlıyor mesela b580 kullandım 100 FPS aldığı oyunda yayın açtığım anda FPS 40-50 lere düşüyordu 4070 ti de aynı senaryoda 100 FPS den en fazla 80-90 na düşüyor
 
En önemlisi brodcast yayın açınca arka planı komple yokediyor mikrofon sesinde ciddi manada arka sesleri komple alıyor Nvidia reflex ile oyunlardaki gecikmeyi büyük ölçüde azaltıyor. Dlss ve fg soylemiyorum bile ve en büyük artısı 4070 ti ve 5070 üzeri kartlardaki çift decoder çekirdekleri bunlar oyun oynarken yayın açtığında fpsnin en az seviyede etkilenmesini sağlıyor mesela b580 kullandım 100 FPS aldığı oyunda yayın açtığım anda FPS 40-50 lere düşüyordu 4070 ti de aynı senaryoda 100 FPS den en fazla 80-90 na düşüyor
Anladım, galiba daha çok yayıncılara yönelik belli avantajları var. Yayın açmadığım için farketmemişim. Herkes övüyor NVIDA teknolojilerini, ama ben pek farkedemiyordum tam olarak olayını (DLSS dışında), demek ki bunlarmış.
 
Anladım, galiba daha çok yayıncılara yönelik belli avantajları var. Yayın açmadığım için farketmemişim. Herkes övüyor NVIDA teknolojilerini, ama ben pek farkedemiyordum tam olarak olayını (DLSS dışında), demek ki bunlarmış.
Reflex teknolojiside ciddi manada önemli CS2 , Valo gibi oyunlarda gecikmeyi düşürüyor buda yüksek FPS aldığında anlık dropların önüne geçiyor.
Tam olarak Şöyle oluyor ;

Oyunla doğrudan entegre olan Reflex Düşük Gecikme Modu, görüntü oluşturmanın tam zamanında tamamlaması için, oyun motoruyla direkt uyum sağlayarak, GPU'nun görüntü oluşturma görevlerindeki kuyruğunu ortadan kaldırır ve CPU'nun yükünü azaltır.
 
Geri
Top