Tabi ki ASROCK . En büyük nedeni 4 ram slotuna sahip olması ...Sizce hangisini tercih edeyim ?
Şimdi baktım da M olmayan modeli piyasada yokmuş zaten. Farkı ise biraz daha iyi bir soğutması filan vardı, sen zaten minimum seviye overclock yapacağın için sana gerekli değilmiş zaten.Minimum seviye oc yapacağım sanırım iş görür degilmi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
M modeli ile arasında ne var ki ?
Şimdi baktım da M olmayan modeli piyasada yokmuş zaten. Farkı ise biraz daha iyi bir soğutması filan vardı, sen zaten minimum seviye overclock yapacağın için sana gerekli değilmiş zaten.
Anakart tarafında bir sıkıntı çekmezsin.Sadece boost hızına overclock yaparım
Hayır, sadece ram slotlarına baksak bile pro4'ün daha iyi olduğu anlaşılıyor.S2h den daha performans lı degilmi vrm olsun hepsi olsun