DA-MD2 kimdir #kimdir serisi

Konu dışı ne demek ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Neyi yapmadığımı anlamaya çalışıyorum... Ayrıca cevap verdiğim kişi benim yazıma yanıt olarak cevap verdi ben o yüzden yazdım.
Yazına yanıt olarak mı cevap verdi tam tersi sanırım sen onun yazdığı şeye cevap veriyorsun. Milleti az eğlendirelim dersin ve kafana linç çekicini yersin.
 
Konu dışı niye var? Boş yapılması için. Ama bazen çok boş konu oluyor, bu onlardan biri değil.
 
  1. Bu isim nasıl aklınıza geldi?
  2. Linux mu Winodows mu?
  3. Annenizin kızlık soyadı nedir?
  4. Yaşınız kaç?
  5. Hangi işi yapıyorsunuz?
  6. Sistem özellikleriniz ne?
  7. Yazım kurallarıa uyulmaması sizi rahatsız ediyor mu?
 
  1. Bu isim nasıl aklınıza geldi?
  2. Linux mu Winodows mu?
  3. Annenizin kızlık soyadı nedir?
  4. Yaşınız kaç?
  5. Hangi işi yapıyorsunuz?
  6. Sistem özellikleriniz ne?
  7. Yazım kurallarıa uyulmaması sizi rahatsız ediyor mu?
0) BerkeP adamdır
1) DA-MD1'in neden 2. si olmasın dedim
2) Windows ama Toxpox'un hayrına Linux diyorum
3) Neden ?
4) 17
5) Banka hortumluyorum, vergi kaçırıyorum yurt dışına, kaçıyorum
6) DA-MD2 kullanıyorum
7) Açıkçası çok rahatsız olmuyorum
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,203
Mesajlar
11,074,719
Üyeler
198,081
Son üye
just1ros
Geri
Top