robin
80+ Silver
- Katılım
- 10 Nisan 2020
- Mesajlar
- 4,736
BU kaçıncı yazışımız artık sıkıldık. Paramızın karşılığını alamıyoruz. 6000TL vermişiz hizmet 0. Müşteri hizmetleri olsun, kargo olsun, eksik parça yollanması, yanlış sistem montajı bunların hepsini gördük bu sistem ve site sayesinde. Tüm sorunlara deyineceğim ama burada Donanım Arşivi'nin de sorumluluk üstlenmesi lazım kendi sistemi sonuçta. Gelelim sorunlara ;
KARGO;
Kargo takip no verilmedi bu yüzden hiçbir şey öğrenemiyoruz. Kutunun üstüne kırılacak ürün olduğunu belirten ibare bile koymamışlar. 2 Kutu geleceği için 2 kutuyu birbirine bantlayıp veya farklı bir şekilde yollamalılar benim kasam geldi ekran kartım 5 gündür yok.
VİDEODAN FARKLI ISI DERECELERİ;
Videoda ortalama olarak 65 derece olan sistem nedense bizde 75 derece. Kasanın yeri ferah, ayarları vs. tam olmasına rağmen eline gelenlerin çoğunda ısınma sorunu var. Zaten bize gönderirlerken sürdükleri termal macun (?) bir etki etmiyor olabilecek en kötü macun sürülmüş. Buda video için extra kaliteli bir macun sürülüp izleyiciyi aldatma amacı olunduğunu gösterir.
EKSİK ÜRÜN;
Bazı arkadaşlarımıza ilk alan olmalarına rağmen "wraith prism" yerine normal stok soğutucusu takılıp yollanılmış. Benimde kasam yollanmasına rağmen ekran kartımı ve kutularımı yollamadılar.
MÜŞTERİ HİZMETLERİ (!);
İletişim sorunu başlı başına bir konu olabilecek bir şey. 1 Saat boyunca bekletilip sıra gelince yüzümüze kapıyorlar. Müşteri hizmetlerinde 1 kişi çalışıyor galiba. Müşteri hizmetine bağlansak bile hiçbir yararı olmuyor sorunlarımıza cevap bulamıyoruz. Sistem üzerinden mesaj atarsakta otomatik mesaj geliyor.
RAM;
Videoda CL 19 ramin CL 16'ya çekilmesinden bahsedilmiş. Bu ayarlama hakkında kısa bir yazı paylaşılmış ama sistemden anlamayan birisinin okuyup yapamayacağını düşünüyorum. Bu ayarlamanın nasıl olacağı için video çekilirse sistem alanlar rahatça yapabilecektir.
Sonuç olarak sistemi alanların çoğu için hayal kırıklığı oldu. @Abdullah Hacıgül
KARGO;
Kargo takip no verilmedi bu yüzden hiçbir şey öğrenemiyoruz. Kutunun üstüne kırılacak ürün olduğunu belirten ibare bile koymamışlar. 2 Kutu geleceği için 2 kutuyu birbirine bantlayıp veya farklı bir şekilde yollamalılar benim kasam geldi ekran kartım 5 gündür yok.
VİDEODAN FARKLI ISI DERECELERİ;
Videoda ortalama olarak 65 derece olan sistem nedense bizde 75 derece. Kasanın yeri ferah, ayarları vs. tam olmasına rağmen eline gelenlerin çoğunda ısınma sorunu var. Zaten bize gönderirlerken sürdükleri termal macun (?) bir etki etmiyor olabilecek en kötü macun sürülmüş. Buda video için extra kaliteli bir macun sürülüp izleyiciyi aldatma amacı olunduğunu gösterir.
EKSİK ÜRÜN;
Bazı arkadaşlarımıza ilk alan olmalarına rağmen "wraith prism" yerine normal stok soğutucusu takılıp yollanılmış. Benimde kasam yollanmasına rağmen ekran kartımı ve kutularımı yollamadılar.
MÜŞTERİ HİZMETLERİ (!);
İletişim sorunu başlı başına bir konu olabilecek bir şey. 1 Saat boyunca bekletilip sıra gelince yüzümüze kapıyorlar. Müşteri hizmetlerinde 1 kişi çalışıyor galiba. Müşteri hizmetine bağlansak bile hiçbir yararı olmuyor sorunlarımıza cevap bulamıyoruz. Sistem üzerinden mesaj atarsakta otomatik mesaj geliyor.
RAM;
Videoda CL 19 ramin CL 16'ya çekilmesinden bahsedilmiş. Bu ayarlama hakkında kısa bir yazı paylaşılmış ama sistemden anlamayan birisinin okuyup yapamayacağını düşünüyorum. Bu ayarlamanın nasıl olacağı için video çekilirse sistem alanlar rahatça yapabilecektir.
Sonuç olarak sistemi alanların çoğu için hayal kırıklığı oldu. @Abdullah Hacıgül