- Katılım
- 25 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 463
Dahası
Merhaba arkadaşlar. Yakın zaman da Gamegaraj'dan sistem aldım ve geldiğinde servise göndermem gerekti. Başımdan geçenleri ve servis sürecini anlatmak istedim.
Öncelikle sistemi 10 Şubat günü sipariş ettim ve ertesi gün kargoya verdiler gerçekten çok hızlılar bu konuda. İstanbul'a uzak olduğum için yurtiçi kargo bana 16 Şubat da ulaştırdı. Sistem apu olduğu için çift kanal ram istemiştim ama sistemi çalıştırdığım zaman görüntü alamıyordum. Sorun anakartın 2.ram slotundaydı ramlerde herhangi bir sorun yoktu ve iletişime geçtim. Bana yurtiçi kargo kodu verdiler ve adresime kurye çağırarak gönderdim. Göndermeden önceki süreçte gerek sitelerinden, gerek instagram dmlerin de çok yardımcı oldular ve sorunu çözmeye çalıştılar.
Kargoya 19 Şubat günü teslim ettim, 22 Şubat günü ellerine ulaştı. Ellerine ulaştıktan sonra arayıp durumunu öğrenebildim. Hiçbir şekilde iletişimsizlik sorunu çekmedim.
24 Şubat günü kendileri beni arayıp sorunu çözdüklerini anakartın değiştiğini kargo esnasında işlemci fanının işlemciye çok baskı yaptığını ve sorunun işlemci soketinin zarar görmesiyle 2. ram slotunun çalışmaması olduğunu söylediler. İşlemciyi ayrı kutuda göndermeyi teklif ettiler. Ben kabul eder etmez kargoya verdiler ve kargo bugün (26 Şubat) elime ulaştı.
Sorun çözülmüş herhangi bir sıkıntı yok.
NOT: Sipariş ettiğim sistemde Gigabyte b450m s2h yerine v2 versiyonunu yollamışlar. İşlemci de Tray/Fansız olduğu için işlemci fanını aigo cc94 yollamışlar. Macunu da yollamayı unutmamışlar
Bu konuyu açmamın nedeni ben servise ürün gönderdiğim zaman böyle bir konu aradım içimi ferahlatmak için ama bulamadım. Servisin nasıl davranacağını bilmiyordum. GAMEGARAJ işlerinde gerçekten çok iyi ve başarılı. İnşallah çok daha iyi yerlere gelirler.
Öncelikle sistemi 10 Şubat günü sipariş ettim ve ertesi gün kargoya verdiler gerçekten çok hızlılar bu konuda. İstanbul'a uzak olduğum için yurtiçi kargo bana 16 Şubat da ulaştırdı. Sistem apu olduğu için çift kanal ram istemiştim ama sistemi çalıştırdığım zaman görüntü alamıyordum. Sorun anakartın 2.ram slotundaydı ramlerde herhangi bir sorun yoktu ve iletişime geçtim. Bana yurtiçi kargo kodu verdiler ve adresime kurye çağırarak gönderdim. Göndermeden önceki süreçte gerek sitelerinden, gerek instagram dmlerin de çok yardımcı oldular ve sorunu çözmeye çalıştılar.
Kargoya 19 Şubat günü teslim ettim, 22 Şubat günü ellerine ulaştı. Ellerine ulaştıktan sonra arayıp durumunu öğrenebildim. Hiçbir şekilde iletişimsizlik sorunu çekmedim.
24 Şubat günü kendileri beni arayıp sorunu çözdüklerini anakartın değiştiğini kargo esnasında işlemci fanının işlemciye çok baskı yaptığını ve sorunun işlemci soketinin zarar görmesiyle 2. ram slotunun çalışmaması olduğunu söylediler. İşlemciyi ayrı kutuda göndermeyi teklif ettiler. Ben kabul eder etmez kargoya verdiler ve kargo bugün (26 Şubat) elime ulaştı.
Sorun çözülmüş herhangi bir sıkıntı yok.
NOT: Sipariş ettiğim sistemde Gigabyte b450m s2h yerine v2 versiyonunu yollamışlar. İşlemci de Tray/Fansız olduğu için işlemci fanını aigo cc94 yollamışlar. Macunu da yollamayı unutmamışlar
Bu konuyu açmamın nedeni ben servise ürün gönderdiğim zaman böyle bir konu aradım içimi ferahlatmak için ama bulamadım. Servisin nasıl davranacağını bilmiyordum. GAMEGARAJ işlerinde gerçekten çok iyi ve başarılı. İnşallah çok daha iyi yerlere gelirler.
Son düzenleme: