Neler Yeni

Gamegaraj Servis Tecrübem

Katılım
25 Mayıs 2020
Mesajlar
463
Dahası  
Reaksiyon skoru
124
Konum
Niğde
İsim
Durmuş Tetik
Merhaba arkadaşlar. Yakın zaman da Gamegaraj'dan sistem aldım ve geldiğinde servise göndermem gerekti. Başımdan geçenleri ve servis sürecini anlatmak istedim.

Öncelikle sistemi 10 Şubat günü sipariş ettim ve ertesi gün kargoya verdiler gerçekten çok hızlılar bu konuda. İstanbul'a uzak olduğum için yurtiçi kargo bana 16 Şubat da ulaştırdı. Sistem apu olduğu için çift kanal ram istemiştim ama sistemi çalıştırdığım zaman görüntü alamıyordum. Sorun anakartın 2.ram slotundaydı ramlerde herhangi bir sorun yoktu ve iletişime geçtim. Bana yurtiçi kargo kodu verdiler ve adresime kurye çağırarak gönderdim. Göndermeden önceki süreçte gerek sitelerinden, gerek instagram dmlerin de çok yardımcı oldular ve sorunu çözmeye çalıştılar.
Kargoya 19 Şubat günü teslim ettim, 22 Şubat günü ellerine ulaştı. Ellerine ulaştıktan sonra arayıp durumunu öğrenebildim. Hiçbir şekilde iletişimsizlik sorunu çekmedim.
24 Şubat günü kendileri beni arayıp sorunu çözdüklerini anakartın değiştiğini kargo esnasında işlemci fanının işlemciye çok baskı yaptığını ve sorunun işlemci soketinin zarar görmesiyle 2. ram slotunun çalışmaması olduğunu söylediler. İşlemciyi ayrı kutuda göndermeyi teklif ettiler. Ben kabul eder etmez kargoya verdiler ve kargo bugün (26 Şubat) elime ulaştı.
Sorun çözülmüş herhangi bir sıkıntı yok.
NOT: Sipariş ettiğim sistemde Gigabyte b450m s2h yerine v2 versiyonunu yollamışlar. İşlemci de Tray/Fansız olduğu için işlemci fanını aigo cc94 yollamışlar. Macunu da yollamayı unutmamışlar :)

Bu konuyu açmamın nedeni ben servise ürün gönderdiğim zaman böyle bir konu aradım içimi ferahlatmak için ama bulamadım. Servisin nasıl davranacağını bilmiyordum. GAMEGARAJ işlerinde gerçekten çok iyi ve başarılı. İnşallah çok daha iyi yerlere gelirler.
 
Son düzenleme:

Ragnar Adamdır

80+ Silver
Katılım
10 Şubat 2021
Mesajlar
2,168
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,290
İsim
Efecan
Bu konu ihtiyacı olanlara gayet yararlı olacaktır ellerinize sağlık hocam.
 

MR EE

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
4,191
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,198
Yaş
29
İsim
Emre
Paylaşman güzel olmuş. Herkes alışverişten bahsediyor ama servis süreci çok az konuşuluyor. Teşekkürler.
 

Batuhan Lastronin

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,005
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,037
İsim
Batuhan Divrik
Açıkçası şaşırdım. İlk defa servis ile mutlu ayrılan birini görüyorum resmen :D
 
Katılım
25 Mayıs 2020
Mesajlar
463
Dahası  
Reaksiyon skoru
124
Konum
Niğde
İsim
Durmuş Tetik
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5

R o s s

80+ Silver
Katılım
18 Aralık 2020
Mesajlar
3,163
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,518
Konum
Tokyo
İsim
RecH
Merhaba arkadaşlar. Yakın zaman da Gamegaraj'dan sistem aldım ve geldiğinde servise göndermem gerekti. Başımdan geçenleri ve servis sürecini anlatmak istedim.

Öncelikle sistemi 10 Şubat günü sipariş ettim ve ertesi gün kargoya verdiler gerçekten çok hızlılar bu konuda. İstanbul'a uzak olduğum için yurtiçi kargo bana 16 Şubat da ulaştırdı. Sistem apu olduğu için çift kanal ram istemiştim ama sistemi çalıştırdığım zaman görüntü alamıyordum. Sorun anakartın 2.ram slotundaydı ramlerde herhangi bir sorun yoktu ve iletişime geçtim. Bana yurtiçi kargo kodu verdiler ve adresime kurye çağırarak gönderdim. Göndermeden önceki süreçte gerek sitelerinden, gerek instagram dmlerin de çok yardımcı oldular ve sorunu çözmeye çalıştılar.
Kargoya 19 Şubat günü teslim ettim, 22 Şubat günü ellerine ulaştı. Ellerine ulaştıktan sonra arayıp durumunu öğrenebildim. Hiçbir şekilde iletişimsizlik sorunu çekmedim.
24 Şubat günü kendileri beni arayıp sorunu çözdüklerini anakartın değiştiğini kargo esnasında işlemci fanının işlemciye çok baskı yaptığını ve sorunun işlemci soketinin zarar görmesiyle 2. ram slotunun çalışmaması olduğunu söylediler. İşlemciyi ayrı kutuda göndermeyi teklif ettiler. Ben kabul eder etmez kargoya verdiler ve kargo bugün (26 Şubat) elime ulaştı.
Sorun çözülmüş herhangi bir sıkıntı yok.
NOT: Sipariş ettiğim sistemde Gigabyte b450m s2h yerine v2 versiyonunu yollamışlar. İşlemci de Tray/Fansız olduğu için işlemci fanını aigo cc94 yollamışlar. Macunu da yollamayı unutmamışlar :)

Bu konuyu açmamın nedeni ben servise ürün gönderdiğim zaman böyle bir konu aradım içimi ferahlatmak için ama bulamadım. Servisin nasıl davranacağını bilmiyordum. GAMEGARAJ işlerinde gerçekten çok iyi ve başarılı. İnşallah çok daha iyi yerlere gelirler.
gamegaraj adamdır :D
 

mrx35

80+
Katılım
6 Ekim 2020
Mesajlar
17
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
yasin
Konuyu hortlatmış gibi olacağım ama ben de bugün sistemimi kargoya verdim. Sıkıntım sistem yük altında görüntüyü kesiyor ekran siyah oluyor ve ekran kartının fanları son hızda dönmeye başlıyor tüm bunlar olurken klavye-mousedan ışık, hoparlörümden ses gelmeye devam ediyor. Bazen boştayken de oluyordu restart atsamda görüntü gelmiyordu. OCCT stres testinde gpu testinde crash veriyor. Acaba ekran kartının tamiri mümkün olur mu veya yenisiyle değişim olur mu? Malum piyasada ekran kartı yok. İnno3d rtx 2060 bu arada kartım.
 

Buraks

80+ Silver
Katılım
31 Mayıs 2020
Mesajlar
2,615
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,235
Konum
Paralel Evren
İsim
Burak Bozok
Merhaba arkadaşlar. Yakın zaman da Gamegaraj'dan sistem aldım ve geldiğinde servise göndermem gerekti. Başımdan geçenleri ve servis sürecini anlatmak istedim.

Öncelikle sistemi 10 Şubat günü sipariş ettim ve ertesi gün kargoya verdiler gerçekten çok hızlılar bu konuda. İstanbul'a uzak olduğum için yurtiçi kargo bana 16 Şubat da ulaştırdı. Sistem apu olduğu için çift kanal ram istemiştim ama sistemi çalıştırdığım zaman görüntü alamıyordum. Sorun anakartın 2.ram slotundaydı ramlerde herhangi bir sorun yoktu ve iletişime geçtim. Bana yurtiçi kargo kodu verdiler ve adresime kurye çağırarak gönderdim. Göndermeden önceki süreçte gerek sitelerinden, gerek instagram dmlerin de çok yardımcı oldular ve sorunu çözmeye çalıştılar.
Kargoya 19 Şubat günü teslim ettim, 22 Şubat günü ellerine ulaştı. Ellerine ulaştıktan sonra arayıp durumunu öğrenebildim. Hiçbir şekilde iletişimsizlik sorunu çekmedim.
24 Şubat günü kendileri beni arayıp sorunu çözdüklerini anakartın değiştiğini kargo esnasında işlemci fanının işlemciye çok baskı yaptığını ve sorunun işlemci soketinin zarar görmesiyle 2. ram slotunun çalışmaması olduğunu söylediler. İşlemciyi ayrı kutuda göndermeyi teklif ettiler. Ben kabul eder etmez kargoya verdiler ve kargo bugün (26 Şubat) elime ulaştı.
Sorun çözülmüş herhangi bir sıkıntı yok.
NOT: Sipariş ettiğim sistemde Gigabyte b450m s2h yerine v2 versiyonunu yollamışlar. İşlemci de Tray/Fansız olduğu için işlemci fanını aigo cc94 yollamışlar. Macunu da yollamayı unutmamışlar :)

Bu konuyu açmamın nedeni ben servise ürün gönderdiğim zaman böyle bir konu aradım içimi ferahlatmak için ama bulamadım. Servisin nasıl davranacağını bilmiyordum. GAMEGARAJ işlerinde gerçekten çok iyi ve başarılı. İnşallah çok daha iyi yerlere gelirler.
3060 lı sistem alacaktım iyi denk geldi üstüne
 
Top Bottom