samsangyepa
80+
- Katılım
- 3 Kasım 2022
- Mesajlar
- 1
- Reaksiyon skoru
- 2
Sorun şimdilik çözüldü ben personelin kargoya verildi dedikten sonra kargoya verilmediğini öğrendiğimde şüphelendim başka bir durum yok.
Son düzenleme:
Yani olabilir bu tarz durumlar bence anlayışla karşılamak gerekebilir yani sizde haklısınız orasına bişey diyemem tabi ama 1 2 günden bir şey olmaz benceMerhaba,
28 ve 29 Ekim 2022 tarihinde www.gaming.gen.tr adlı web sitesinden "MESUT CEVIK-MC5" isimli
hazır sistemden 2 adet sipariş verdim.
Pazartesi günü firmaya canlı destek üzerinden kargo çıkışının ne zaman yapılacağını sordum
yoğunluktan dolayı hazır sistemlerin kargolanması 3 iş gününe kadar uzayabiliyormuş
bu bilgiye sipariş vermeden önce erişebileceği için herhangi bir şey demedim teşekkür ettim.
1 Kasım tarihinde yani 2. iş gününde kargonun bugün veya yarın verilip verilmeyeceğini
sorduğumda en erken 3 kasımda kargoya verileceği bildirildi, oysa maksimum kargoya verilme
süresini 3 iş günü olarak defalarca belirtmişlerdi.
Daha ilginç yanı ise beni kandırmaya çalıştıklarında ortaya çıktı, 2 kasım tarihinde
tekrar canlı desteğe bağlanıp bugün taahhüt edilen kargoya verilme süresinin
son günü olduğunu belirtip kargoya verilmeyeceği takdirde yaşadığım durumu
diğer insanlara anlatacağımı ve en azından böyle bir sorun yaşayacaklarını bilmeleri
gerektiğini söyledim. Canlı destek personeli yarım saat beklettikten sonra
siparişin kesinlikle bugün kargoya verileceğini söyledi.
İçim rahatladı, ancak saat 17:30 civarında sipariş hala paketlendi aşamasında gözüküyordu
ve tekrar canlı desteğe bağlanıp kargoya verilip verilmediğini sordum, bu sefer aldığım
yanıt ise şu şekilde oldu "kargoya iletildi ancak irsaliyeniz yarın kesilebilir"
ben de "madem kargoya verildi kargo çıkış tarihi olarak bugün gözükecek sistemde değil mi?" diye sordum ve aldığım yanıt "hayır yarın barkod oluşturulacak" oldu
Kısacası firma nabıza göre şerbet verip 3 iş gününü geçirerek 28 Ekimde siparişini verdiğim
sistemi bırakın bana ulaştırmayı hala kargoya dahi vermedi...
Sipariş verirken çok dikkatli olun 2. İstanbul Bilişim durumu yaşanabilir.
Yalan söyleyen canlı destek personeli aklımı daha da karıştırdı açıkcası.
Vakti olmayanlar için özet geçmek istiyorum:
Firma maksimum 3 iş gününde siparişiniz kargoya verilir şeklinde bir söylemde bulunuyor ve 3 iş günü geçmesine rağmen siparişimi kargoya vermiyor ve kargoya verildi şeklinde yalan söylüyor.
Benim olaylari abartma seviyemİstanbul Bilişim durumu yaşanabilir.
Asus özel olarak ekstradan 1 yıl garanti veriyor ekran kartlarında. Fakat sizin aldığınız üründe de geçerli mi bilmiyorum.Bende gaming, itopya, incehesap gibi tekel çalışan firmalardan zerre haz etmiyorum. Ama her yerde bu şekilde kargolama işlemleri oluyor. Biraz abartmışsınız ne kadar böyle firmaları sevmesem de. Özellikle hazır sistemler bütün sitelerde 3-5 günde kargoya veriliyor diye biliyorum. Sebebini bilmiyorum ama durum bu. Buradan 1 tane alışverişim oldu ve 2900 TL değerinde idi. Aynı gün kargolamayı yaptılar ve paketleme iyiydi. Sitede 3 yıl garanti yazan ürünün, aslında 2 yıl olduğunu öğrendim ve firmaya 3. yıl garantisi sizden mi diye sorduğumda aldığım yanıt ise hayır markanın garantisi oldu. 2-3 kez telefonda görüştük, bana asustan bu bilgiyi teyit ettiklerini söylemelerine rağmen ben ise mailleşmelerimde bunun asus tarafından doğru olmadığının teyitini aldım. Ve iade işlemini, müşteriyi kandırırca ürün tanıtımı yaptıkları gerekçesiyle başlattım. Beni uzun bir süre bekleteceklerdir muhtemelen yaklaşık 1-1.5 ay kadar fakat ben durumun kendilerinden kaynaklandığını ve 1 hafta içinde iadenin yapılmaması takdirde, yasal yollara başvuracağımı söylediğimde 5-7 iş günü arasında yatmıştı. Yani bu tarz firmalar resmen "alışveriş mafyası" olduğu için yapabileceğimiz pek bir şey yok. Ülkemizde bunlara muhtacız, yurtdışındaki gibi kaliteli firmalar yok. Sadece müşteri odaklı çalışan tek firma var o da AMAZON.
Yok dostum klavyeydi.Asus özel olarak ekstradan 1 yıl garanti veriyor ekran kartlarında. Fakat sizin aldığınız üründe de geçerli mi bilmiyorum.