Gençer Gaming hata telafi

XQEdward

80+
Katılım
28 Ağustos 2022
Mesajlar
127
Reaksiyon skoru
52
Geçtiğimiz günlerde Gençer Gaming rezilliği diye konu açmıştım aldığım hazır sistemin anakartını montajlamayı unutmuşlar ve o şekilde göndermişler anakart üzerinde pinlerin yamulduğunu görünce ilk önce Gençer Gamingin destek kısmına durumdan bahsedip iade edeceğimi söylemiştim fakat iade sürecinin 15-20 gün süreceğini öğrenince iade etmekten vaz geçip anakart üzerindeki pinleri düzeltip testlerimi yaptığımda sorunsuz bir şekilde çalıştığını görünce iadeden vazgeçmiştim ve ertesi günü Gençer Gaming mağaza müdürü benimle iletişime geçti durumdan haberdar olunca yardımcı olmak istediler onlara da iadeden 15-20 gün süreceği için vazgeçtiğimi anakartı düzelttiğini ve bu şekilde kullandığımı söylemiştim fakat içlerine sinmediklerini ve bana aynı sistemi yeniden göndermek istediklerini söylediler kabul ettim ve sistem dün kargoya verildi şu an teslim aldım sorunsuz bir şekilde sistem hazırlanmadan önce mağaza müdürü bizzat kendinin ilgileneceğini ve bu konu hakkında üzgün olduğunu açıklayıp yeni gönderecekleri sistemi kendisi toplama aşamasındayken videolarını göndermişti ve temiz bir şekilde teslim aldım diğer sistem için de ücretsiz kargo gönderim kodu verdiler diğer sistemi göndereceğim ben de bu konuyla ilgilendikleri için teşekkür ederim kendilerine mağduriyetimi giderdiler diğer teknoloji satış şirketlerinde daha az problem yaşıyoruz fakat yaşadığımız problemlerle pek ilgilenmiyorlar bu konuda Gençer Gaming teşekkür ederim süreci baya hızlı bir şekilde ele alıp hızlı bir şekilde mağduriyetimi giderdiler
 

Ekler

  • EC187624-8A4E-4812-B5D3-02369C242737.jpeg
    EC187624-8A4E-4812-B5D3-02369C242737.jpeg
    1.6 MB · Hit: 395
  • 66E4000F-7A88-4660-B819-E128E088CCAD.jpeg
    66E4000F-7A88-4660-B819-E128E088CCAD.jpeg
    274.2 KB · Hit: 399
kendilerine teşekkür ediyorum.
 
Herkesi yadırgamamak lazım. İlk önce bi desteğe başvurup sonuç alınmazsa işlem yapılması lazım.
 
hmm gençer gamingi bir türlü sevemedim garip olaylarından böyle şeyler görürsek biraz daha o zaman ısınacağım sanırım
Açıkçası ben de ilk başta aradıklarında pek inanmamıştım çünkü ilk önce benim sistemi göndermemi isterler vs diye fakat ilk önce kendileri yeni sistemi gönderdi ve diğer sistem şu an hala bende gün içinde müsait olduğum zaman geri göndereceğim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Herkesi yadırgamamak lazım. İlk önce bi desteğe başvurup sonuç alınmazsa işlem yapılması lazım.
Ben de o şekilde yaptım
 
neymis inciğine cıncığına bakmadan donanım arşivinde karalama yapmak gerekmiyormuş
 
neymis inciğine cıncığına bakmadan donanım arşivinde karalama yapmak gerekmiyormuş
kanka muhtemelen donanım arşivde bu karalamayı yaptıktan sonra aramışlardır :)
 
kanka muhtemelen donanım arşivde bu karalamayı yaptıktan sonra aramışlardır :)
bu tür forumları çok incelediklerini sanmıyorum ayrıca müdür kullanıcı adına bakarak sipariş bilgisini alamıyor büyük ihtimalle. Bu tür forumları inceleseler böyle bir hata ortaya bugün çıkmazdı
 
Numara sansürden rahatlıkla okunuyor, haberin olsun.
 
Böyle müşteri memnuniyetine önem vermeleri çok hoş bu hassasiyeti her firmada görsek ne güzel olurdu.
 
@GENCERGAMİNG benim daha sistem gönderilmedi siz adama 2. Sistemi göndermişsiniz illa konu açıp açık açık yaptığınız yanlışları mı yazalım. Bende Şikayetvar a yazayım şimdi hemen kargoya verilir belki
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,157,728
Mesajlar
10,434,136
Üyeler
183,882
Son üye
Lee Asperseas
Geri
Top