+1Sistem kargoda hasar görüp anakart vidalarını kırmış olabilir. Bomboş konu açacağına firmayı arayıp durumu anlatsaydın, eğer anlayış göstermezler ise böyle bir konu açabilirdin. Şu haliyle boşun ötesi saçmalık abidesi bir konu şahsen gencergaming olarak şu konuyu görsem haberim olmadan açıldıgını gördüğüm için iade falan da almazdım. Daha gençergaming' in olaydan haberi yok sanırım
Bu gencerden hiçbirşey alınmaz hayatımda bu kadar dandik site çok az gördüm , hazır sistem yollayıp anakartı düzgünce vidalamadan gönderiyorlar yazık gerçekten.3-4 gün önce mert bayantemurun gençer Gaming ile çıkartmış olduğu 15.000 TL olan sistemini satın aldım ve elime ulaştığı hala bakarmısınız rezillik gençer Gaming pişmanlıktır.Alıntıyı görüntüle
klavyenin de parasını ödedin ama stokta olmadığı için göndermediler öyle mi?Merhaba arkadaşlar. Ben de 2 gün önce tebilon dan aldıgım sistemi teslim aldım ve kargoyu açarken bir iki kırık plastik parça oldugunu gördüm. Kasayı kutunun içinden cıkarttım ve kasanın sökülebilir ön mesh panelinin kenarından kırıldıgını farkettim. Tebilonu aradım kasanın fotoğrafını ve faturamın fotografını mail yoluyla iletmemi istediler. İlettim ve dün aradım firmaya ilettik dönüş bekliyoruz diyorlar. Acaba firmadan yedek parça mı talep ettiler bilmiyorum ama mide bulandırıcı bir durum bence. Ayrıca kasayı sipariş verirken yanında klavye de sipariş etmiştim ve stokta olmadıgını stoga girince göndereceklerini söylediler. Açıkcası hem kasanın kırık oluşu, hem de klavyemin gelmeyip sistemi kullanamayışım canımı sıkmıyor değil. Sizce gelecek süreç nasıl olur?
Kredi kartımla sistemi sipariş ederken klavyeyi de yanında sipariş ettim. Perşembe günü sipariş ettim ve pazartesi günü aradım sistemi ne zaman gönderirsiniz diye. Bugün gönderebiliriz ama klavye stokta yok isterseniz klavye stoğa girince gönderelim dediler. Ben de sistemi önce gönderin dedim. Dün aradım tekrar dönüş yapacagız diyorlar..klavyenin de parasını ödedin ama stokta olmadığı için göndermediler öyle mi?
kardeşim böyle amatörlük mü olur stokta olmayan ürünü nasıl satıyorlar hadi sattılar diyelim stokta olmadığını öğrendikleri zaman parasını iade etmeleri lazımdı. parasını ödeyip ürünü alamamak nedir şaka gibiKredi kartımla sistemi sipariş ederken klavyeyi de yanında sipariş ettim. Perşembe günü sipariş ettim ve pazartesi günü aradım sistemi ne zaman gönderirsiniz diye. Bugün gönderebiliriz ama klavye stokta yok isterseniz klavye stoğa girince gönderelim dediler. Ben de sistemi önce gönderin dedim. Dün aradım tekrar dönüş yapacagız diyorlar..