Gta 5 teker kaydiramiyorum

yok knk dedigim gibi ws basınca a ile d yi algılamıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

game pad ile denedim oldu
Klavye de sıkıntı var olabilir. Çok eskiyse (5-6 sene) değiştir derim.
 
Allah başka dert vermesin, tek derdiniz "teker kaydıramamak" olsun.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,741
Mesajlar
11,070,255
Üyeler
197,975
Son üye
diririirriir123
Geri
Top