Gta 6 80$ Olacak!

onu da hemen açmayın bu arada ne zaman kullanmak istiyorsanız o zaman açın. 31 Mart 2027'ye kadar duruyor GTA 6 ultimate alınca.
hemen kulanmam rockstar games max payne leri remake yaparsa o zaman ekler oynarız
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

onu da hemen açmayın bu arada ne zaman kullanmak istiyorsanız o zaman açın. 31 Mart 2027'ye kadar duruyor GTA 6 ultimate alınca.
süresi var

1782335721021.webp
 
PC ye çıkıcağı zamanda ön sipariş olur mu? olursa burda ki ultimate de verilen versiyonları pc ultimate de de olur mu? olmassa acayip üzer gibi
 
hemen kulanmam rockstar games max payne leri remake yaparsa o zaman ekler oynarız
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


süresi var

Alıntıyı görüntüle
Bende %100 indirim teklifini almak için son gün 19 Kasım "Yani ön sipariş ver ki %100 teklifi al demek istiyor" aldığın zaman verdiği teklifi son kullanma süresi de 31 Mart 2027 yazıyor.

Ps için bu şekilde Xbox'ta da aynıdır bence.
 
Her zaman çok hype olan GTA için bu fiyat normal bence. 24 saatte 20M+ satması bekleniyormuş. PC için çıktığında indirim kovalayıp alırım kısmetse.
 
Her zaman çok hype olan GTA için bu fiyat normal bence. 24 saatte 20M+ satması bekleniyormuş. PC için çıktığında indirim kovalayıp alırım kısmetse.
TR ÇOK UCUZA AÇMIŞLAR VERGİSİZ OYUN FİYATI ULTİMATE İN 78,61 EURO 4165 TL
 
Bence oyunun tam sürümü tahmin ettiğim gibi 100 dolara çıkmış. Fakir ülkelerin gözü çok korkmasın diye kırpılmış versiyon yapmışlar 80 dolara. Gavurlara 20 dolar farketmiyo. Rdr2de karakter özelleştirmesi çok eğlenceliydi bu oyun için de bekliyodum paralı yapmışlar, ucuzunda kırpmışlar ya
 
ultimate mi alayım standart mı sizce?
 
Cashbacklerle falan arada steame dolar atiyorum. bi de steame çıkmıyormuş düşünsenize ya 😀😀
 
Cashbacklerle falan arada steame dolar atiyorum. bi de steame çıkmıyormuş düşünsenize ya 😀😀
Benim de oyun PC’ye çıkana kadar cashbacklerle bedavaya getirme gibi bir düşüncem var 😂
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1-2 yıl sonra pc ye gelir
Saçmalık şurada: ben oyunu PS’de oynacağım, 1.5 sene karakteri kasacağım, sonra PC’ye çıkınca o karakteri kullanamayıp sıfırdan başlamam gerekecek. Bu çok saçma.
 
  • Muhteşem
Reaksiyonlar: Niga
Benim de oyun PC’ye çıkana kadar cashbacklerle bedavaya getirme gibi bir düşüncem var 😂
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Saçmalık şurada: ben oyunu PS’de oynacağım, 1.5 sene karakteri kasacağım, sonra PC’ye çıkınca o karakteri kullanamayıp sıfırdan başlamam gerekecek. Bu çok saçma.
cross save olması lazım gta da
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,500
Mesajlar
11,077,844
Üyeler
198,143
Son üye
a1lp
Geri
Top