herkese laf atan parazitler

ryangosling

80+ Bronze
Katılım
26 Kasım 2022
Mesajlar
894
Reaksiyon skoru
397
bilmiyorum her yerde var mı bunlardan ama herkese laf atıp para isteyen, direk bıçak çeken tipler bu aralar çok yaygınlaştı. ve ben de maalesef ki süt çocuğu olduğum için ve yumruk dahi atmayı bilmediğim için bunlara hiç bi şey yapamıyorum. bir de hepsi 6-7 kişi dolaştıkları için bir şey yapma imkanım da azalıyor. yanımda kız arkadaşlarım varken nabıyon lan falan diye bağırıyolar ve ben de ne kendimi ne onları koruyabiliyorum. bunlara ne yapmak lazım( o bölgede polis oluyor hep ama bi şey yapmıyor) ve bunları görmemek için dışarı dahi çıkmak istemiyorum.
 
Süt çocuğu olmasan da 6-7 kişiye karşı bir şey yapman imkansız. Duymazdan geleceksin. Onlara 1 saniye baksan peşine düşerler. Korkmayacaksın bir de. İt ürür kervan yürür sonuçta. İstediklerini desinler sen duymazdan gel. Ben Adana'da yaşıyorum. Alıştım ben. Bazılarına mecbur 5-10₺ vereceksin. Bir de sakin yerlerde değilde kalabalık yerlerde yürüyün.
 
Süt çocuğu olmasan da 6-7 kişiye karşı bir şey yapman imkansız. Duymazdan geleceksin. Onlara 1 saniye baksan peşine düşerler. Korkmayacaksın bir de. İt ürür kervan yürür sonuçta. İstediklerini desinler sen duymazdan gel. Ben Adana'da yaşıyorum. Alıştım ben. Bazılarına mecbur 5-10₺ vereceksin. Bir de sakin yerlerde değilde kalabalık yerlerde yürüyün.
ya kral öyle zatende ben biraz korkağım sıkıntı orda yani onları gördüğüm an direk bi korku geliyo vücut adrenalin salgılıyor. bi de yanımda kızlar var onlara bi şey olmasın diye onları bırakıyorum evlerine o yüzden mecbur o sokaktan gidicem. bir de bazıları sen ona bakmasan dahi takip ediyo, o anda ne yapmam lazım bilmiyorum.bi bıçak çekse bayılır giderim. eskiden öyle şapkamı çalmaya çalışmışlardı arkamdan laf atıp, kafamdaki şapkayı çekmişti aynı sokakta.o anda da donup kalmıştım sonrasında şapkamı elinden çekmiştim ve hala daha tüm yol takip etmişlerdi.
 
Knk baktın gerçekten takip ediliyorsun. Yapacağın şey direkt kalabalık yere girmek olsun. Kalabalık yoksa telefonla birini arayabilirsin.
ya kral öyle zatende ben biraz korkağım sıkıntı orda yani onları gördüğüm an direk bi korku geliyo vücut adrenalin salgılıyor. bi de yanımda kızlar var onlara bi şey olmasın diye onları bırakıyorum evlerine o yüzden mecbur o sokaktan gidicem. bir de bazıları sen ona bakmasan dahi takip ediyo, o anda ne yapmam lazım bilmiyorum.bi bıçak çekse bayılır giderim. eskiden öyle şapkamı çalmaya çalışmışlardı arkamdan laf atıp, kafamdaki şapkayı çekmişti aynı sokakta.o anda da donup kalmıştım sonrasında şapkamı elinden çekmiştim ve hala daha tüm yol takip etmişlerdi.
 
Tenhada durma çok sataşırsada 5 10 ver bir şeyler
 
Knk baktın gerçekten takip ediliyorsun. Yapacağın şey direkt kalabalık yere girmek olsun. Kalabalık yoksa telefonla birini arayabilirsin.
peki bu süt çocukluktan nası çıkarım yani kickbojsa yazıldım 1 ay gittim sonra dövülmekten bıraktım direk arkadaşlarım geliyo kavga varsa benide çağarın falan diyo (marifet değil biliyoeum) bense kavgada beni çağırmayın diyorum direk
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tenhada durma çok sataşırsada 5 10 ver bir şeyler
kral amaçları yanımdaki kızlar habire laf atıyolar ben de biraz ezik gibi duruyorum saçım, kilom falan o yüzden daha da fazla gidiyolar üzerime
 
peki bu süt çocukluktan nası çıkarım yani kickbojsa yazıldım 1 ay gittim sonra dövülmekten bıraktım direk arkadaşlarım geliyo kavga varsa benide çağarın falan diyo (marifet değil biliyoeum) bense kavgada beni çağırmayın diyorum direk
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


kral amaçları yanımdaki kızlar habire laf atıyolar ben de biraz ezik gibi duruyorum saçım, kilom falan o yüzden daha da fazla gidiyolar üzerime
Mecbur olmadıkça zaten kavga etmeyeceksin. Kavga kaçınılmazsa da ilk yumruğu sen atacaksın. Kavgadan kaçmak süt çocukluğu değildir. İçinde sevgilin varsa ne diyon lan hayırdır birader diyebilirisin. Sevgilin değil normla arkadaşınsa diye de bilirsin demeye de bilirisin ama bence bir şey deme.
 
Neresi
 
Kardeşim nerede yaşıyorsun az çok belalı yerlere gittim ama çok bir şey yaşamadım, belki senin gördüğün elemanlar kadar kötüdürler ama belki bir iki ayda bir kere gözüküyorlar. Valla mesaj kasmıyorum samimi diyorum verecek tavsiye aklıma gelmiyor böyle bir durumda, arkadaş olsa neyse de sevgili yahut kız arkadaş işin içine iyice ediyor. Ben olsam misal liseye gidiyorsam üniversitede yaşadığım yerden ayrılırdım yurda gitmek bile olsa, yaşına göre böyle bir şey yapabilirsin belki. Polislerin bile diş geçiremediği yerde anarşi vardır anarşinin olduğu yerde çözümsüz kaos...
 
sakarya
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kardeşim nerede yaşıyorsun az çok belalı yerlere gittim ama çok bir şey yaşamadım, belki senin gördüğün elemanlar kadar kötüdürler ama belki bir iki ayda bir kere gözüküyorlar. Valla mesaj kasmıyorum samimi diyorum verecek tavsiye aklıma gelmiyor böyle bir durumda, arkadaş olsa neyse de sevgili yahut kız arkadaş işin içine iyice ediyor. Ben olsam misal liseye gidiyorsam üniversitede yaşadığım yerden ayrılırdım yurda gitmek bile olsa, yaşına göre böyle bir şey yapabilirsin belki. Polislerin bile diş geçiremediği yerde anarşi vardır anarşinin olduğu yerde çözümsüz kaos...
kral zaten her gün geçmiyorum o yoldan ama sadece orda değil ki avmlerde de var bu çocuklar yok çakmağın var mı yok sen bizim çocuğa bulaşmışın falan diye laf atıyolar.
 
Kickboksu bırakma sebebin dayak yeme mi gerçekten? Nerede öğretiyorlar anlamıyorum. Daha vurmayı bilmiyorken direkt ringe mi çıkardılar seni? Benim tavsiyem spora git zaten kendine güvenin geldiği zaman korku falan kalmaz
 
bilmiyorum her yerde var mı bunlardan ama herkese laf atıp para isteyen, direk bıçak çeken tipler bu aralar çok yaygınlaştı. ve ben de maalesef ki süt çocuğu olduğum için ve yumruk dahi atmayı bilmediğim için bunlara hiç bi şey yapamıyorum. bir de hepsi 6-7 kişi dolaştıkları için bir şey yapma imkanım da azalıyor. yanımda kız arkadaşlarım varken nabıyon lan falan diye bağırıyolar ve ben de ne kendimi ne onları koruyabiliyorum. bunlara ne yapmak lazım( o bölgede polis oluyor hep ama bi şey yapmıyor) ve bunları görmemek için dışarı dahi çıkmak istemiyorum.
bunların ben gelmişini geçmişini
 
Koton'da alışveriş yaparken böyle bir tip yanıma gelip ona tişört almamı istedi. Ben reddedince rencide edici sözler söyleyerek bağırmaya başladığı anda yüzüne yumruğu çaktım. Ters ters bakarak hızla uzaklaştı.

Spor yapıp kendini geliştirmeni tavsiye ederim. Özgüvenin artar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,970
Mesajlar
11,082,916
Üyeler
198,222
Son üye
Darkest134
Geri
Top