En az 16 17 Yıldır TTnet abonesiyiz. Diğer evlerde farklı issler denesekte en iyi hizmeti TTnetten aldık.
Yaşadıklarımdan örnek vermem gerekirse;
- Sabaha karşı (03:00-04:00) oluşturduğum arıza kaydı için sabah 8:00-8:30 gibi ekip gelip dışarıdaki ve içerideki kabloların kontrollerini yapıp sorunumu çözüp gittiler.
- İnternet bağlatmak istediğimde de ufak bir arızada da Cumartesi günü gelip bağladılar.
- En ufak sorunda telefondan sorunu çözebiliyorlar. Şimdiye kadar konuştuğum müşteri hizmetleri çalışanları yeterli bilgiye sahipti.
Direk TTnet kaynaklı değil de tüm İSSlerin sorunu, internet altyapısına göre fiyatlandırma uygulanmamasıdır. Adsl, Vdsl, Fiber kullananlara ve verilen hıza göre bir fiyatlandırma uygulansa daha adil olur. 4-8 Mbps alan adamla 1000 Mbps alan adam aynı parayı ödememeli.
Diğer ülkelerdeki gibi en iyi hizmeti en ucuza verebilecek olsalar hepsi tek fiyat olsun ama ülkemizde böyle olmamalı, alım gücümüz yok.
Eğer altyapınız problemliyse İSS'nin hangisinin olduğu önemli değil. Mesela santrale 1000-1500 metre mesafedeyseniz veya Santral ile eviniz arasındaki kablolar çok eskiyse buna hızlı çözüm beklemeyin. Ama çözülebilecek türden altyapı problemleriniz varsa müşteri hizmetlerinin 7/24 ulaşılabilir ve bilgili olması TTneti ön plana çıkarıyor.
Taahhüt sevilmeyen ve istenmeyen bir şeyken son bir kaç yıldır taahhüt arar olduk. Ekonomik şartlar bizi semazen gibi döndürüp duruyor.
EDİT: TTnet haricinde hizmet olarak memnun kaldığım kablonet oldu. Ancak onunda fiyatı biraz daha tuzluydu ve ping daha fazla oluyordu. O halde muhatap bulabiliyorduk.