İtopya yanlış sistemi göndermiş?

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Arkadaşlar bugün itopyadan arandım. Sistemimin aslında başka birinin siparişi olduğu, ekran kartımın ve işlemci soğutucumun benim olduğu, geri kalan her şeyin kargoyla geri göndermem gerektiğini söylediler. Anlam veremedim şaşkınım ve sinirliyim bi taraftanda. Yani sistemimdeki her şey doğru. Sipariş ettiğim her şey geldi ama sistem sizin değil diyorlar. Nasıl oluyor bu? Dolandırıcı mıydı yoksa gerçekten böyle bir şey mümkün mü?
Siparis verdigin sistem parcalari gelenden düşükse verme. Tam tersiyse gönder :)
 
Sistem benim sistemin aynısı arkadaşlar. Parçaları kontrol ettim. GPT'ye sorduğumda eğer faturandakiyle aynı ürünleri göndermişlerse hak iddası edemezler dedi. Doğru mudur bu? Çünkü gönderin dedikleri kargo şubesi 20 kilometre falan uzakta.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Aradıkları numara itopyanın numarası. 0850 259 2696
 
Sistem benim sistemin aynısı arkadaşlar. Parçaları kontrol ettim. GPT'ye sorduğumda eğer faturandakiyle aynı ürünleri göndermişlerse hak iddası edemezler dedi. Doğru mudur bu? Çünkü gönderin dedikleri kargo şubesi 20 kilometre falan uzakta.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Aradıkları numara itopyanın numarası. 0850 259 2696
bence itopyayı ara işin aslını öğren çok kez itopyadan alışveriş yaptım ama daha önce hiç bu durumla karşılaşmadım ki böyle bir hata yapmışlarsa çok acemice bir hata olmuş
 
Sistem benim sistemin aynısı arkadaşlar. Parçaları kontrol ettim. GPT'ye sorduğumda eğer faturandakiyle aynı ürünleri göndermişlerse hak iddası edemezler dedi. Doğru mudur bu? Çünkü gönderin dedikleri kargo şubesi 20 kilometre falan uzakta.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Aradıkları numara itopyanın numarası. 0850 259 2696
ozaman boşver gönderme ugraştıgına deymez diyer parcalarla sena gelen parcalar arasında ne gibi fark var peki.. bire bir aynı ise boşver gönderme..
 
Hocam kararsız kaldıysan, faturadaki adresten gelip alabilirsiniz de kapat
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Gelen olursa verirsin olmassa kullanmana devam et
 
Şimdi biraz araştırdım. Borçlar Kanunu madde 208'e göre yegane sahibi benim. Faturamdaki her şey aynı olduğu için benim açımdan sorun kalmıyormuş. Bu sorunu yaşayanları bilgilendireyim dedim.

FATURANIZDAKİ ÜRÜNLER İLE SİSTEMİNİZDEKİ ÜRÜNLER BİRSE O SİSTEMİN SAHİBİ SİZSİNİZ. GERİ İSTİYEMEZLER.
 
İtopya yarın bir gün parçalarda sorun olursa farklı fatura bu diyip yardımcı olmazsa pişman olma ama hocam,ama gelip almaları lazım aracım yok mesafe uzak gidemem vs de kurye göndersinler
 
İtopya yarın bir gün parçalarda sorun olursa farklı fatura bu diyip yardımcı olmazsa pişman olma ama hocam,ama gelip almaları lazım aracım yok mesafe uzak gidemem vs de kurye göndersinler
Faturadaki isim benim. Parçaların model numaralarıda benim. E-irsaliye kodlarınıda obsesifler gibi kontrol ettim o da benim. Yardımcı nasıl olmaz
 
Faturadaki isim benim. Parçaların model numaralarıda benim. E-irsaliye kodlarınıda obsesifler gibi kontrol ettim o da benim. Yardımcı nasıl olmaz
her şey seninse nasıl senin değil diyor kendin arayıp sorsana bi birebir aynısını sipariş ettim zaten nasıl benim değil diye illa yolla derseler kargo kapıma gelip alsın de
 
Arkadaşlar gönderme vs. demişsiniz ancak arkadaş sistemin aynı olduğunu zaten söylüyor. Ve ileride arıza durumunda kayıtlarda satılan parçaların serisi ile garantiye gönderilen parça uymaz ise 2 müşteride mağdur olur. Bu sorunu kendileri kargo giderleri ve riskleri kendileri kabul ediyor ve üstleniyor ise size de bir zorluğu olmaz ise benim önerim değişimi yapmanız yönünde olur.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

Forum istatistikleri

Konular
1,169,320
Mesajlar
10,539,180
Üyeler
185,706
Son üye
WillRise
Geri
Top