Neler Yeni

Çözüldü✓ *KARAR VERİLDİ*MUTLU SON* xDrive Firmasının Kalitesiz Ürün Satması/Almadan Okuyun

Spinklesd

80+
Katılım
9 Temmuz 2022
Mesajlar
276
Dahası  
Reaksiyon skoru
269
İsim
Uğur Can
verdikleri ücretsiz koltuk pedi neden işinizi görmüyor.
Verdikleri değil hocam teklif ettikleri benim istemediğim. Koltuk pedi benim koltuğumun sadece üst tarafını kapatacak o hasarlı kısım halen altta kalacak ben ileride bu koltuğu satmak istersem bile sorun yaşayacağım. + ürünümün garantisi var
 

Rosita

80+ Silver
Katılım
2 Ocak 2022
Mesajlar
2,072
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,334
Konum
İstanbul
İsim
Musa
İlgilendiği Kategoriler
Elektronik
Verdikleri değil hocam teklif ettikleri benim istemediğim. Koltuk pedi benim koltuğumun sadece üst tarafını kapatacak o hasarlı kısım halen altta kalacak ben ileride bu koltuğu satmak istersem bile sorun yaşayacağım. + ürünümün garantisi var
göndermek istedikleri koltuk padinin bi fotolarını istesene, bende de aynı koltuk var. o dedikleri şey yetiyor olması lazım. şuan tam olarak göremediğim için bir şey diyemiyorum. ama bu kadar uzatmanın manası yok thh de 1 ay da bekleyebilirsin 6 ay da bekleyebilirsin. şirket muhtemelen uzatır da uzatır.
 

Spinklesd

80+
Katılım
9 Temmuz 2022
Mesajlar
276
Dahası  
Reaksiyon skoru
269
İsim
Uğur Can
göndermek istedikleri koltuk padinin bi fotolarını istesene, bende de aynı koltuk var. o dedikleri şey yetiyor olması lazım. şuan tam olarak göremediğim için bir şey diyemiyorum. ama bu kadar uzatmanın manası yok thh de 1 ay da bekleyebilirsin 6 ay da bekleyebilirsin. şirket muhtemelen uzatır da uzatır.

Koltuk pedinin fotoğrafını isteyemem hocam aradan 3 ay geçti neredesyse firma ile olan bütün bağlantımı kopardım ben zaten olay THH de şuan

Uzatmıyorum hocam zaten ben sadece hakkımı arıyorum THH den istediğim gibi bir sonuç çıkmazsa bir üst merciye taşıyacağım durumu.
 

Rosita

80+ Silver
Katılım
2 Ocak 2022
Mesajlar
2,072
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,334
Konum
İstanbul
İsim
Musa
İlgilendiği Kategoriler
Elektronik
yani sana şöyle söyleyim detaylı olarak fotoğraf paylaşsan. olayı çok büyütmeden çözerdiniz. x drive çok sağlam markadır. çıplak deri demek istediği şey şu , oturduğumuz kısım deri olduğu için kısa şort ile bile otursanız alt kısım ıslanır ister istemeden. firma ile sende ters konuşmuşsun, onlarda ters yapmış. bence tekrardan bi yazın konuşun derim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

pardon foto eklemişsiniz şimdi gördüm
 

Spinklesd

80+
Katılım
9 Temmuz 2022
Mesajlar
276
Dahası  
Reaksiyon skoru
269
İsim
Uğur Can
yani sana şöyle söyleyim detaylı olarak fotoğraf paylaşsan. olayı çok büyütmeden çözerdiniz. x drive çok sağlam markadır. çıplak deri demek istediği şey şu , oturduğumuz kısım deri olduğu için kısa şort ile bile otursanız alt kısım ıslanır ister istemeden. firma ile sende ters konuşmuşsun, onlarda ters yapmış. bence tekrardan bi yazın konuşun derim.
Sağlam bir marka olduğunu düşünmüyorum
Çıplak deri ile temas yaz aylarında şort giydiğim zaman olması normal ama koltuğun tam ortası da çatlamaya başladı çıplak oturmuyorum sonuçta koltuğa (Yaz aylarında odamın camı devamlı açık hava alıyor + vantilatör var) devamlı terlemiyorum çok nadiren

Firma ile ters konuştuğumu düşünmüyorum tekrar yazıp konuşmanın bir anlamı yok Firma zaten şikayet ederseniz size yardımcı olamayız dediler ben de şikayetimi ettim
 

Krom

80+ Silver
Katılım
25 Haziran 2022
Mesajlar
3,534
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,377
İsim
Krom

Spinklesd

80+
Katılım
9 Temmuz 2022
Mesajlar
276
Dahası  
Reaksiyon skoru
269
İsim
Uğur Can

Krom

80+ Silver
Katılım
25 Haziran 2022
Mesajlar
3,534
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,377
İsim
Krom

Cihangir

80+ Gold
Katılım
4 Mart 2021
Mesajlar
6,398
xDrive firmasından satın almış olduğum xDrive 15 LI Profesyonel Oyuncu Koltuğu daha henüz garantisi bitmediği halde oturmuş olduğum kısım içine göçtü derileri yamuldu ve düzelmiyor 8-10 cm büyüklüğünde kendiliğinden koltuk üzerinde çatlak oluştu.
Ben bu durumu satıcı firmaya ilettim ve videosunu gönderdim. Satıcı firma tarafından kullanıcı hatası olduğu fakat eğer istersem 300 TL değerinde koltuğumun hasar gören kısmının üstüne oturma pedini ücretsiz gönderebileceklerini söylediler. Oturma pedini istemediğimi koltuğumun yenisiyle veya demonte olan oturma kısmı parçasının değişmesini istedim olumsuz yanıt aldım.

Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulundum şuan karşı tarafın savunması isteniyor sizce sonuç netice ne olur ve bu markadan alışveriş yapacak arkadaşlar almadan 2 kez düşünsünler.
Resim1

Resim2
xdrive alacaktım başka markaya bakayım
 

Spinklesd

80+
Katılım
9 Temmuz 2022
Mesajlar
276
Dahası  
Reaksiyon skoru
269
İsim
Uğur Can

bythmn

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,997
En İyi Cevap
1
Aynı modeli kullanıyorum. Öneriyordum da ama artık önermeyeceğim. Koltuğu alalı 3 ay oldu. Derisinde hafif bir deforme var. Bu konuyu aradıktan sonra kendilerine mail attım bu durumdan bahsettim. Benimki 1 yıl sonra daha kötü olursa buna nasıl bir destek verebilirsiniz diye sordum. Aynı şekilde cevap aldım. Terlediğiniz için bakımını yapmazsanız böyle olur dedi. Bende dedim ki 3 ayda ne bakımı yapabilirim kullanmadım bile arada kuru bezle tozunu aldım o kadar dedim. Konuştuğum kişi de NEMLİ BEZLE YAPACAKTIN BAKIMINI KURU BEZLE DEĞİL dedi. Tamam ama dedim 3 ayda terlemedim bile nemli bezle yapacak bir durum bile yoktu dememe rağmen inatla geri tavır takıntı. Pad'e gelince onu ücretsiz gönderemeyiz siteden parasını verip alabilirsin dedi. Bu markayı satış sonrası desteğinin iyi olduğunu görüp tercih etmiştim. Ama kesinlikle bundan sonra önermeyeceğim. Amazon'dan almıştım iletişime geçip iade için her şeyi yapacağım.
 

Spinklesd

80+
Katılım
9 Temmuz 2022
Mesajlar
276
Dahası  
Reaksiyon skoru
269
İsim
Uğur Can
Aynı modeli kullanıyorum. Öneriyordum da ama artık önermeyeceğim. Koltuğu alalı 3 ay oldu. Derisinde hafif bir deforme var. Bu konuyu aradıktan sonra kendilerine mail attım bu durumdan bahsettim. Benimki 1 yıl sonra daha kötü olursa buna nasıl bir destek verebilirsiniz diye sordum. Aynı şekilde cevap aldım. Terlediğiniz için bakımını yapmazsanız böyle olur dedi. Bende dedim ki 3 ayda ne bakımı yapabilirim kullanmadım bile arada kuru bezle tozunu aldım o kadar dedim. Konuştuğum kişi de NEMLİ BEZLE YAPACAKTIN BAKIMINI KURU BEZLE DEĞİL dedi. Tamam ama dedim 3 ayda terlemedim bile nemli bezle yapacak bir durum bile yoktu dememe rağmen inatla geri tavır takıntı. Pad'e gelince onu ücretsiz gönderemeyiz siteden parasını verip alabilirsin dedi. Bu markayı satış sonrası desteğinin iyi olduğunu görüp tercih etmiştim. Ama kesinlikle bundan sonra önermeyeceğim. Amazon'dan almıştım iletişime geçip iade için her şeyi yapacağım.
Geçmiş olsun hocam :/ garantiniz varsa sizde hakkınızı arayın bence
 

bythmn

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,997
En İyi Cevap
1
Geçmiş olsun hocam :/ garantiniz varsa sizde hakkınızı arayın bence
Bende şu an sorun yok sayılır. Yani derideki deforme çok oturunca oluyor birkaç saat sonra düzeliyor. Buradaki sıkıntı müşteri hizmetlerinin kalitesiz desteği. Bu sorunun ileride kalıcı olması durumunda verecekleri cevabı öğrenmiş oldum. 3 aylık bir üründe bile kullanıcı hatası diyip geçiştiriyorlarsa 1 yıl sonra hiç destek vermezler. Yüzüne bakmam bunların bir daha.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,038,050
Mesajlar
9,350,733
Üyeler
164,605
Son üye
Eynar
Top Bottom