Neden bize yar olmasın?Güncel, Yüksek grafikli Of War tarzı oyunları +60 FPS üstü oynayabileceğim bir sistem arıyorum.
"DA yeni sistwn ckracak onu bekleny kardesm" demeyin, o kampanyanın bize yar olmayacağını hepimiz biliyoruz.
Memlekette bu kampanyayı hazır olda bekleyen, 10 binlerce insan varken, ciddi anlam da sen bu sistemi alabileceğini düşünüyor musun? Sende haklısın, umut fakirin ekmeğidir, lâkin gerçekçi olalım.Neden bize yar olmasın?
Hazır sistem piyasası eskisi gibi değil merak etmeyin, çıkan sistemler genelde birkaç gün stokta kalıyorMemlekette bu kampanyayı hazır olda bekleyen, 10 binlerce insan varken, ciddi anlam da sen bu sistemi alabileceğini düşünüyor musun? Sende haklısın, umut fakirin ekmeğidir, lâkin gerçekçi olalım.
Dostum bende yeni pc almayı düşünüyorum yani oyuzden sordum bazilarida 1-2 gün kalır diyor pek anlamadım sistemi. Parayı direkt hazırda tutup geldiği gibi almak mı lazım diyorsunMemlekette bu kampanyayı hazır olda bekleyen, 10 binlerce insan varken, ciddi anlam da sen bu sistemi alabileceğini düşünüyor musun? Sende haklısın, umut fakirin ekmeğidir, lâkin gerçekçi olalım.