Mining değerlerim iyi mi ?

ben olsam uğraşmam ayrıca monero öyle kolay kazılan bir şey değil 1-2 işlemciyle olmaz. onun bir para çekme limiti var sanırım 500 TL olunca çekebiliyorsun. tabii kazdığın pool a göre değişir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Genel olarak haklısın fakat işlemciye göre değişiyor. Benim işlemci +/- 14 KH/s gibi bir hıza sahip, günlük 0.004 XMR oluyor, günde 1$ falan. Buradan kazandığımı elektrik faturasını ödemek için kullanıyorum. Sistemimdeki ekran kartının ne kadar kârlı olduğunu sen biliyorsundur zaten.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam monero daha pahalı ama
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ne kazdığını bilmiyoruz ki
İşlemci için monero'dan iyisi var mı :D
 
Genel olarak haklısın fakat işlemciye göre değişiyor. Benim işlemci +/- 14 KH/s gibi bir hıza sahip, günlük 0.004 XMR oluyor, günde 1$ falan. Buradan kazandığımı elektrik faturasını ödemek için kullanıyorum. Sistemimdeki ekran kartının ne kadar kârlı olduğunu sen biliyorsundur zaten.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


İşlemci için monero'dan iyisi var mı :D
Hocam bende intel pentium var ne yapıyım ne olur elektrik faturası babamdan
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,671
Mesajlar
11,069,514
Üyeler
197,957
Son üye
behluldogan
Geri
Top