Modart M9 Kargoya verildi 🥰🥰

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Uygunsuz davranış
Ozur dilerim kral bir dahakine konu acmadan sorucam sana hic dert etme simdilik bosluguma geldi affola .d?
ikiniz de maymunsunuz ya elimden geldiğince de soruları cevpalayıp yardımcı olmaya çalışmıştım diğer konuda engelliyorum geldiğinde bir konu daha açarsın
 
Arkadaşımızın hevesini kırmaya gerek yok beyler(olumsuz yorum yapanlar) heyecanını paylaşmak istemiş. Güle güle kullan dostum, ama umarım bir süre sonra sıkılmazsın 😅
 
OLM KARGOYA VERİLEN ÜRÜN İÇİN NEDEN KONU AÇIOSUNUZ
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top