MrCodeX 80+ Gold Katılım 31 Mayıs 2020 Mesajlar 5,186 Reaksiyon skoru 2,591 28 Mart 2024 #14 berk1453 yazmış: Hocam monitör tuşlarında "Adaptive-Sync" var o açık tek. Birde monitör tuşunda gezinirken 60 hz gözüküyor fakat şu an 120 hz kullanıyorum. Devamı için tıklayın... Adaptive-sync kapatıp dene dostum
berk1453 yazmış: Hocam monitör tuşlarında "Adaptive-Sync" var o açık tek. Birde monitör tuşunda gezinirken 60 hz gözüküyor fakat şu an 120 hz kullanıyorum. Devamı için tıklayın... Adaptive-sync kapatıp dene dostum