Öncelikle merhabalar forumdaki ilk konum hatalarım olursa affola.
Abim ile birlikte n11.com dan aldığım red mi pad se adlı tabletten memun kalmadığımız için iade etmek istedim tüketici haklarına göre ''Tüketici mesafeli sözleşmede on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart üstlenmeksizin cayma hakkına sahiptir. Bu süre eğer “mal” satın alınacak ise malın tesliminden itibaren; “hizmet” satın alınacak ise hizmet sözleşmesinin kurulduğu andan itibaren başlar.'' bunu söylememize rağmen iade kabul etmeyeceklerini söylediler ürünü alalı anca 2 gün olmuştur tek yaptığımız 2-3 oyun indirip oyun testi yapmak beklediğimiz performansı vermediği için iade etmek istedik iade edip üst modele geçicektik fakat müşteri hizmetleri iade alamayacaklarını söylediler THHye başvuralım mı veya bunu başka nasıl çözebiliriz hala 11 günümüz var iade hakkımızı kullanmak için.
Abim ile birlikte n11.com dan aldığım red mi pad se adlı tabletten memun kalmadığımız için iade etmek istedim tüketici haklarına göre ''Tüketici mesafeli sözleşmede on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart üstlenmeksizin cayma hakkına sahiptir. Bu süre eğer “mal” satın alınacak ise malın tesliminden itibaren; “hizmet” satın alınacak ise hizmet sözleşmesinin kurulduğu andan itibaren başlar.'' bunu söylememize rağmen iade kabul etmeyeceklerini söylediler ürünü alalı anca 2 gün olmuştur tek yaptığımız 2-3 oyun indirip oyun testi yapmak beklediğimiz performansı vermediği için iade etmek istedik iade edip üst modele geçicektik fakat müşteri hizmetleri iade alamayacaklarını söylediler THHye başvuralım mı veya bunu başka nasıl çözebiliriz hala 11 günümüz var iade hakkımızı kullanmak için.