PC Anormal gibi gözüküyor

imasa32

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,588
Reaksiyon skoru
818
Adsız.png

Ekran kartının sıcaklık değeri o kadar kullanıma rağmen çok düşük. Bazen %100 kullanım oluyor o zaman bile en fazla 45 derece gördüm. İşlemci kullanımı düşük olmasına rağmen ısınıyor gibi orası başka bir anormallik. Sizce bir sorun mu var? (R5 5600X ve HD 4650 var)
 
Sistem çok dengesiz, böyle değerlerin olmasının da açıklaması var. İşlemcinin stok soğutucusu kötü zaten, ondan dolayı ısınıyordur. Ekran kartını daha çok zorlayan bir oyun açarsan o da ısınmaya başlayacaktır.
 
Sistem çok dengesiz, böyle değerlerin olmasının da açıklaması var. İşlemcinin stok soğutucusu kötü zaten, ondan dolayı ısınıyordur. Ekran kartını daha çok zorlayan bir oyun açarsan o da ısınmaya başlayacaktır.
Ekran kartı zaten çok düşük seviye. GTX 1050Ti için Cyberpunk nasıl bir oyunsa bu ekran kartı için de cs go zorlayıcı aslında. Zaten arada %100 kullanıma ulaşıyor ve o halde bile 45 derece falan
 
Sistem çok dengesiz, böyle değerlerin olmasının da açıklaması var. İşlemcinin stok soğutucusu kötü zaten, ondan dolayı ısınıyordur. Ekran kartını daha çok zorlayan bir oyun açarsan o da ısınmaya başlayacaktır.
İdaretenlik almış belliki
 
O işlemciyle o ekran kartını kullanmanız biraz daha anormal gibi hocam.
Krizden dolayı , idaretenlik almış.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Ekran kartının sıcaklık değeri o kadar kullanıma rağmen çok düşük. Bazen %100 kullanım oluyor o zaman bile en fazla 45 derece gördüm. İşlemci kullanımı düşük olmasına rağmen ısınıyor gibi orası başka bir anormallik. Sizce bir sorun mu var? (R5 5600X ve HD 4650 var)
Değerler normal.
 
Tersine darboğaz olmuş bu :D Sen gidip son model BMW'ye Şahin motoru takmışsın.
 
Geri
Top