Çözüldü✓ Ryzen 5 7600x Sıcaklıklar Normal mi

Usta sen ne yapıyon :) mütahitler böyle malzeme kullanmaz orta noktaya bezelye kadar sıkıcan


Soğutmadakini sil işlemci üzerindeki yeter
İşlemcinin kenarı taşdı neyle tinerle mı gider
Soğumuyor
 

Ekler

  • IMG_1761.webp
    IMG_1761.webp
    520.7 KB · Hit: 7
  • IMG_1762.webp
    IMG_1762.webp
    214.5 KB · Hit: 6
Lo ne tineri önce kabasını peçeteyle al sonra peçeteye kolonya dök temizle nazik ol bozucan işlemciyi .. biraz youtube video bak nasıl sürülür diye
 
İşlemcinin kenarı taşdı neyle tinerle mı gider
Soğumuyor

Kabasını peçeteyle al. Peçeteyle kabanın hepsi gider. Sonra işlemcinin üzerini kolonyayla kalan artıkları narince sil sonra pompadaki bakır plakayıda peçete + kolonyayla sil

Kolonyayla silmedeki amaç gözle görmesen bile macun içeriğinin kalıntıları yüzeyde kalabilir mikroskobik olarak bu yüzden.

İşlemcide de pompada da berrak bi görüntü aldınız mı? TAMAMDIR. İKİNCİ AŞAMA ŞÖYLE OLACAK

Hocam ne kadar sıkacağını bilemiyorsan eğer nasıl daha iyi örnek veriyim bilmiyorum ama evde annene söylesene bi yeşil mercimek çıkarsın sana şöyle 2 yeşil mercimeği al gözünle gör o kadar sıkacaksın işte

Sen sıktıktan sonra montajdan dolayı sorun yaşıyorsun gördüğüm üzere.

Bi kere kasayı yatırıyorsun. Sanırım öyle yapmışsın doğru. Mutlaka yukardan yap işlemleri yandan değil

Macunu sıktıktan sonra pompayı 4 kilide denk gelecek şekilde yavaşça oturt ama bastırma! Pompa işlemciye tabiri caizse öpücük attı mı? Attı. Bak emer gibi yapışmayacak sadece ikiside öpüyomuş gibi ahhahaha

Burda yapacağın şey şu. Sol elinle pompayı kaydırmayacak şekilde tuttuktan sonra (bastırmak değil);
Önce sağ üst
Sonra sol alt
Sonra sol üst
Sonra sağ alt şeklinde

Çapraz vidalama yap. Vidaları sıkarken şunu kesinlikle uygula!;

Sağ üsttekini dibine kadar sıktın sonra sol alta geçtin yapma. Her bir vidayı şöyle 3-4 tur çevir bırak

Daha sonra dönmeyecek şekilde sıkma işlemine devam et. Ama araba civatası sıkar gibi sıkma. Dönmeyene kadar geldiyse hafif bi tork uygula bırak.


Böylelikle en iyi optimum bağlantıyı yapmış olursun ne macun taşar ne azalır ne kurur
 
Kabasını peçeteyle al. Peçeteyle kabanın hepsi gider. Sonra işlemcinin üzerini kolonyayla kalan artıkları narince sil sonra pompadaki bakır plakayıda peçete + kolonyayla sil

Kolonyayla silmedeki amaç gözle görmesen bile macun içeriğinin kalıntıları yüzeyde kalabilir mikroskobik olarak bu yüzden.

İşlemcide de pompada da berrak bi görüntü aldınız mı? TAMAMDIR. İKİNCİ AŞAMA ŞÖYLE OLACAK

Hocam ne kadar sıkacağını bilemiyorsan eğer nasıl daha iyi örnek veriyim bilmiyorum ama evde annene söylesene bi yeşil mercimek çıkarsın sana şöyle 2 yeşil mercimeği al gözünle gör o kadar sıkacaksın işte

Sen sıktıktan sonra montajdan dolayı sorun yaşıyorsun gördüğüm üzere.

Bi kere kasayı yatırıyorsun. Sanırım öyle yapmışsın doğru. Mutlaka yukardan yap işlemleri yandan değil

Macunu sıktıktan sonra pompayı 4 kilide denk gelecek şekilde yavaşça oturt ama bastırma! Pompa işlemciye tabiri caizse öpücük attı mı? Attı. Bak emer gibi yapışmayacak sadece ikiside öpüyomuş gibi ahhahaha

Burda yapacağın şey şu. Sol elinle pompayı kaydırmayacak şekilde tuttuktan sonra (bastırmak değil);
Önce sağ üst
Sonra sol alt
Sonra sol üst
Sonra sağ alt şeklinde

Çapraz vidalama yap. Vidaları sıkarken şunu kesinlikle uygula!;

Sağ üsttekini dibine kadar sıktın sonra sol alta geçtin yapma. Her bir vidayı şöyle 3-4 tur çevir bırak

Daha sonra dönmeyecek şekilde sıkma işlemine devam et. Ama araba civatası sıkar gibi sıkma. Dönmeyene kadar geldiyse hafif bi tork uygula bırak.


Böylelikle en iyi optimum bağlantıyı yapmış olursun ne macun taşar ne azalır ne kurur
Böyle kalıntılar kaldı dış fırçasıyla mi yapıyım kolonya dokup
 

Ekler

  • IMG_20260620_193237.webp
    IMG_20260620_193237.webp
    370.4 KB · Hit: 3
Kabasını peçeteyle al. Peçeteyle kabanın hepsi gider. Sonra işlemcinin üzerini kolonyayla kalan artıkları narince sil sonra pompadaki bakır plakayıda peçete + kolonyayla sil

Kolonyayla silmedeki amaç gözle görmesen bile macun içeriğinin kalıntıları yüzeyde kalabilir mikroskobik olarak bu yüzden.

İşlemcide de pompada da berrak bi görüntü aldınız mı? TAMAMDIR. İKİNCİ AŞAMA ŞÖYLE OLACAK

Hocam ne kadar sıkacağını bilemiyorsan eğer nasıl daha iyi örnek veriyim bilmiyorum ama evde annene söylesene bi yeşil mercimek çıkarsın sana şöyle 2 yeşil mercimeği al gözünle gör o kadar sıkacaksın işte

Sen sıktıktan sonra montajdan dolayı sorun yaşıyorsun gördüğüm üzere.

Bi kere kasayı yatırıyorsun. Sanırım öyle yapmışsın doğru. Mutlaka yukardan yap işlemleri yandan değil

Macunu sıktıktan sonra pompayı 4 kilide denk gelecek şekilde yavaşça oturt ama bastırma! Pompa işlemciye tabiri caizse öpücük attı mı? Attı. Bak emer gibi yapışmayacak sadece ikiside öpüyomuş gibi ahhahaha

Burda yapacağın şey şu. Sol elinle pompayı kaydırmayacak şekilde tuttuktan sonra (bastırmak değil);
Önce sağ üst
Sonra sol alt
Sonra sol üst
Sonra sağ alt şeklinde

Çapraz vidalama yap. Vidaları sıkarken şunu kesinlikle uygula!;

Sağ üsttekini dibine kadar sıktın sonra sol alta geçtin yapma. Her bir vidayı şöyle 3-4 tur çevir bırak

Daha sonra dönmeyecek şekilde sıkma işlemine devam et. Ama araba civatası sıkar gibi sıkma. Dönmeyene kadar geldiyse hafif bi tork uygula bırak.


Böylelikle en iyi optimum bağlantıyı yapmış olursun ne macun taşar ne azalır ne kurur
Diş fırçasıyla mi yapayım yavaşça kalanlari
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kabasını peçeteyle al. Peçeteyle kabanın hepsi gider. Sonra işlemcinin üzerini kolonyayla kalan artıkları narince sil sonra pompadaki bakır plakayıda peçete + kolonyayla sil

Kolonyayla silmedeki amaç gözle görmesen bile macun içeriğinin kalıntıları yüzeyde kalabilir mikroskobik olarak bu yüzden.

İşlemcide de pompada da berrak bi görüntü aldınız mı? TAMAMDIR. İKİNCİ AŞAMA ŞÖYLE OLACAK

Hocam ne kadar sıkacağını bilemiyorsan eğer nasıl daha iyi örnek veriyim bilmiyorum ama evde annene söylesene bi yeşil mercimek çıkarsın sana şöyle 2 yeşil mercimeği al gözünle gör o kadar sıkacaksın işte

Sen sıktıktan sonra montajdan dolayı sorun yaşıyorsun gördüğüm üzere.

Bi kere kasayı yatırıyorsun. Sanırım öyle yapmışsın doğru. Mutlaka yukardan yap işlemleri yandan değil

Macunu sıktıktan sonra pompayı 4 kilide denk gelecek şekilde yavaşça oturt ama bastırma! Pompa işlemciye tabiri caizse öpücük attı mı? Attı. Bak emer gibi yapışmayacak sadece ikiside öpüyomuş gibi ahhahaha

Burda yapacağın şey şu. Sol elinle pompayı kaydırmayacak şekilde tuttuktan sonra (bastırmak değil);
Önce sağ üst
Sonra sol alt
Sonra sol üst
Sonra sağ alt şeklinde

Çapraz vidalama yap. Vidaları sıkarken şunu kesinlikle uygula!;

Sağ üsttekini dibine kadar sıktın sonra sol alta geçtin yapma. Her bir vidayı şöyle 3-4 tur çevir bırak

Daha sonra dönmeyecek şekilde sıkma işlemine devam et. Ama araba civatası sıkar gibi sıkma. Dönmeyene kadar geldiyse hafif bi tork uygula bırak.


Böylelikle en iyi optimum bağlantıyı yapmış olursun ne macun taşar ne azalır ne kurur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Diş fırçasıyla mi yapayım yavaşça kalanlari
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
 

Ekler

  • IMG_20260620_195700.webp
    IMG_20260620_195700.webp
    711.3 KB · Hit: 4
Diş fırçasıyla mi yapayım yavaşça kalanlari
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Antaldaysanız evinize gelip tüm işi sizin için yapabilirim.

Değilseniz bırakın kalsın o macunlar. Onları dilerseniz yüzde 99 izopropil alkol ve bir antistatik fırça ile temizleyebilirsiniz. Elinizde yoksa bir şey olmaz, bırakın kalsın.
 
Antaldaysanız evinize gelip tüm işi sizin için yapabilirim.

Değilseniz bırakın kalsın o macunlar. Onları dilerseniz yüzde 99 izopropil alkol ve bir antistatik fırça ile temizleyebilirsiniz. Elinizde yoksa bir şey olmaz, bırakın kalsın.
İlerde sikinti çıkarır mı
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,600
Mesajlar
11,068,839
Üyeler
197,941
Son üye
eren060
Geri
Top