- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #53
İşlemcinin kenarı taşdı neyle tinerle mı giderUsta sen ne yapıyonmütahitler böyle malzeme kullanmaz orta noktaya bezelye kadar sıkıcan
Soğutmadakini sil işlemci üzerindeki yeter
Soğumuyor
İşlemcinin kenarı taşdı neyle tinerle mı giderUsta sen ne yapıyonmütahitler böyle malzeme kullanmaz orta noktaya bezelye kadar sıkıcan
Soğutmadakini sil işlemci üzerindeki yeter
İşlemcinin kenarı taşdı neyle tinerle mı gider
Soğumuyor
Böyle kalıntılar kaldı dış fırçasıyla mi yapıyım kolonya dokupKabasını peçeteyle al. Peçeteyle kabanın hepsi gider. Sonra işlemcinin üzerini kolonyayla kalan artıkları narince sil sonra pompadaki bakır plakayıda peçete + kolonyayla sil
Kolonyayla silmedeki amaç gözle görmesen bile macun içeriğinin kalıntıları yüzeyde kalabilir mikroskobik olarak bu yüzden.
İşlemcide de pompada da berrak bi görüntü aldınız mı? TAMAMDIR. İKİNCİ AŞAMA ŞÖYLE OLACAK
Hocam ne kadar sıkacağını bilemiyorsan eğer nasıl daha iyi örnek veriyim bilmiyorum ama evde annene söylesene bi yeşil mercimek çıkarsın sana şöyle 2 yeşil mercimeği al gözünle gör o kadar sıkacaksın işte
Sen sıktıktan sonra montajdan dolayı sorun yaşıyorsun gördüğüm üzere.
Bi kere kasayı yatırıyorsun. Sanırım öyle yapmışsın doğru. Mutlaka yukardan yap işlemleri yandan değil
Macunu sıktıktan sonra pompayı 4 kilide denk gelecek şekilde yavaşça oturt ama bastırma! Pompa işlemciye tabiri caizse öpücük attı mı? Attı. Bak emer gibi yapışmayacak sadece ikiside öpüyomuş gibi ahhahaha
Burda yapacağın şey şu. Sol elinle pompayı kaydırmayacak şekilde tuttuktan sonra (bastırmak değil);
Önce sağ üst
Sonra sol alt
Sonra sol üst
Sonra sağ alt şeklinde
Çapraz vidalama yap. Vidaları sıkarken şunu kesinlikle uygula!;
Sağ üsttekini dibine kadar sıktın sonra sol alta geçtin yapma. Her bir vidayı şöyle 3-4 tur çevir bırak
Daha sonra dönmeyecek şekilde sıkma işlemine devam et. Ama araba civatası sıkar gibi sıkma. Dönmeyene kadar geldiyse hafif bi tork uygula bırak.
Böylelikle en iyi optimum bağlantıyı yapmış olursun ne macun taşar ne azalır ne kurur
Diş fırçasıyla mi yapayım yavaşça kalanlariKabasını peçeteyle al. Peçeteyle kabanın hepsi gider. Sonra işlemcinin üzerini kolonyayla kalan artıkları narince sil sonra pompadaki bakır plakayıda peçete + kolonyayla sil
Kolonyayla silmedeki amaç gözle görmesen bile macun içeriğinin kalıntıları yüzeyde kalabilir mikroskobik olarak bu yüzden.
İşlemcide de pompada da berrak bi görüntü aldınız mı? TAMAMDIR. İKİNCİ AŞAMA ŞÖYLE OLACAK
Hocam ne kadar sıkacağını bilemiyorsan eğer nasıl daha iyi örnek veriyim bilmiyorum ama evde annene söylesene bi yeşil mercimek çıkarsın sana şöyle 2 yeşil mercimeği al gözünle gör o kadar sıkacaksın işte
Sen sıktıktan sonra montajdan dolayı sorun yaşıyorsun gördüğüm üzere.
Bi kere kasayı yatırıyorsun. Sanırım öyle yapmışsın doğru. Mutlaka yukardan yap işlemleri yandan değil
Macunu sıktıktan sonra pompayı 4 kilide denk gelecek şekilde yavaşça oturt ama bastırma! Pompa işlemciye tabiri caizse öpücük attı mı? Attı. Bak emer gibi yapışmayacak sadece ikiside öpüyomuş gibi ahhahaha
Burda yapacağın şey şu. Sol elinle pompayı kaydırmayacak şekilde tuttuktan sonra (bastırmak değil);
Önce sağ üst
Sonra sol alt
Sonra sol üst
Sonra sağ alt şeklinde
Çapraz vidalama yap. Vidaları sıkarken şunu kesinlikle uygula!;
Sağ üsttekini dibine kadar sıktın sonra sol alta geçtin yapma. Her bir vidayı şöyle 3-4 tur çevir bırak
Daha sonra dönmeyecek şekilde sıkma işlemine devam et. Ama araba civatası sıkar gibi sıkma. Dönmeyene kadar geldiyse hafif bi tork uygula bırak.
Böylelikle en iyi optimum bağlantıyı yapmış olursun ne macun taşar ne azalır ne kurur
Kabasını peçeteyle al. Peçeteyle kabanın hepsi gider. Sonra işlemcinin üzerini kolonyayla kalan artıkları narince sil sonra pompadaki bakır plakayıda peçete + kolonyayla sil
Kolonyayla silmedeki amaç gözle görmesen bile macun içeriğinin kalıntıları yüzeyde kalabilir mikroskobik olarak bu yüzden.
İşlemcide de pompada da berrak bi görüntü aldınız mı? TAMAMDIR. İKİNCİ AŞAMA ŞÖYLE OLACAK
Hocam ne kadar sıkacağını bilemiyorsan eğer nasıl daha iyi örnek veriyim bilmiyorum ama evde annene söylesene bi yeşil mercimek çıkarsın sana şöyle 2 yeşil mercimeği al gözünle gör o kadar sıkacaksın işte
Sen sıktıktan sonra montajdan dolayı sorun yaşıyorsun gördüğüm üzere.
Bi kere kasayı yatırıyorsun. Sanırım öyle yapmışsın doğru. Mutlaka yukardan yap işlemleri yandan değil
Macunu sıktıktan sonra pompayı 4 kilide denk gelecek şekilde yavaşça oturt ama bastırma! Pompa işlemciye tabiri caizse öpücük attı mı? Attı. Bak emer gibi yapışmayacak sadece ikiside öpüyomuş gibi ahhahaha
Burda yapacağın şey şu. Sol elinle pompayı kaydırmayacak şekilde tuttuktan sonra (bastırmak değil);
Önce sağ üst
Sonra sol alt
Sonra sol üst
Sonra sağ alt şeklinde
Çapraz vidalama yap. Vidaları sıkarken şunu kesinlikle uygula!;
Sağ üsttekini dibine kadar sıktın sonra sol alta geçtin yapma. Her bir vidayı şöyle 3-4 tur çevir bırak
Daha sonra dönmeyecek şekilde sıkma işlemine devam et. Ama araba civatası sıkar gibi sıkma. Dönmeyene kadar geldiyse hafif bi tork uygula bırak.
Böylelikle en iyi optimum bağlantıyı yapmış olursun ne macun taşar ne azalır ne kurur
Diş fırçasıyla mi yapayım yavaşça kalanlari
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Antaldaysanız evinize gelip tüm işi sizin için yapabilirim.Diş fırçasıyla mi yapayım yavaşça kalanlari
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
İlerde sikinti çıkarır mıAntaldaysanız evinize gelip tüm işi sizin için yapabilirim.
Değilseniz bırakın kalsın o macunlar. Onları dilerseniz yüzde 99 izopropil alkol ve bir antistatik fırça ile temizleyebilirsiniz. Elinizde yoksa bir şey olmaz, bırakın kalsın.
Asla çıkartmaz. Onlar iletken değiller. Temizlenebilir şeyler ama doğru ekipmanla. Elinizde ekipman yoksa zarar verebilirsiniz. Kalsın.İlerde sikinti çıkarır mı
Baya tasdi ya işlemci isindigi zaman akıp sıkıntı çıkarır miAsla çıkartmaz. Onlar iletken değiller. Temizlenebilir şeyler ama doğru ekipmanla. Elinizde ekipman yoksa zarar verebilirsiniz. Kalsın.
Sızamaz. O macunun form değiştirmesi için 200 derece sıcaklığa ihtiyacı var, bu mümkün değil.Baya tasdi ya işlemci isindigi zaman akıp sıkıntı çıkarır mi
Yukarıdaki talimatlara göre yeniden yapıyorum islemiSızamaz. O macunun form değiştirmesi için 200 derece sıcaklığa ihtiyacı var, bu mümkün değil.
rustta 77 80 dereceleri görüyor düşüyor geri çıkıyor dalgalıSızamaz. O macunun form değiştirmesi için 200 derece sıcaklığa ihtiyacı var, bu mümkün değil.
Hocam belki oluru budur. Bir hata yoktur.rustta 77 80 dereceleri görüyor düşüyor geri çıkıyor dalgalı