knk bizim hatamız bunlara güvenip iş yapmak oldu onu diyorum yoksa ne gibi bir hatamız olabilir paramızla ürün siparişi verdikBizim bir hatamız yok.3 Aralık 2020 tarihinden sonra faturalara imei eklenir yazıyor resmi Web sitesinde kendi hataları.
Haklısın kanka orası ayrı tabi m34 yerine a34 daha tercih edilesi bir telefon olduğunu düşünüyorum ama ben.knk bizim hatamız bunlara güvenip iş yapmak oldu onu diyorum yoksa ne gibi bir hatamız olabilir paramızla ürün siparişi verdik
Bana göre gün ışığında yeterli bir kamerası var akşamla iyi çektiği söylenemezkamerasını beğenmedim bu arada telefonun
S21 fe ile a34 arasında 2 kat fiyat farkı var böyle olması normal kankatelefonu 2 gün önce amazona iadeye yolladım uğraşamam hiç, bu arada kamerası baya kötü s21 fe vardı satıp a34 ü kullanıcaktım kamera farkı çok ciddi, yinede indirimden yararlanılsa 5k ya gelceği için katlanırdım.
satman mantıksız olurdu zaten knk alacaksan indirimli şekilde alıp kullanacaksın ben öyle yapacağımtelefonu 2 gün önce amazona iadeye yolladım uğraşamam hiç, bu arada kamerası baya kötü s21 fe vardı satıp a34 ü kullanıcaktım kamera farkı çok ciddi, yinede indirimden yararlanılsa 5k ya gelceği için katlanırdım.
Telefonun kamera konusunda bi iddiası yok arkadaşlar. Ortalama bir kamerası var. Ben bu fiyata işlemcisi için tercih ettim.telefonu 2 gün önce amazona iadeye yolladım uğraşamam hiç, bu arada kamerası baya kötü s21 fe vardı satıp a34 ü kullanıcaktım kamera farkı çok ciddi, yinede indirimden yararlanılsa 5k ya gelceği için katlanırdım.
Hocam aynı şekilde sanırım 4 sayfa geride bir sürü ekran görüntüsü paylaştım. Herkes aynı şeyi istiyor ama bi türlü alamıyor.Bence Amazonun en büyük hatası bize doğru tarihi vermemek oldu. Tamam yoğunluk olmuş olabilir ama kesin bir analiz yapılarak "1-15 Aralık tarihleri arasında sisteme yüklenecektir" yazmalılardı. Her müşteri hizmetleri ayrı tarih veriyor, "72 saat sonra düzenlenir" veya "30 Aralık sabahına kadar yüklenir" gibi saçma sapan geri dönüşlerle biz boşuna umuda soktular. Ya kesin bir tarih aralığı verin ya da bilmiyoruz deyip geçin...
knk bence onlarda düzeltmek için uğraşıyor neden diye sorarsan 23 yada 24 kasım tarihi itibariyle alınan cihazlarda imei yazıyor eğer uğraşmak isremeseler veya oyalasalar bu sorunun devam etmesine göz yumarlardı dün konuştuğum mh bize verilen bilgide kesin olarak düzeltilecek fakat süreç sürekli bir takım sorunlar nedeniyle yavaşlıyor veya duruyormuşBence Amazonun en büyük hatası bize doğru tarihi vermemek oldu. Tamam yoğunluk olmuş olabilir ama kesin bir analiz yapılarak "1-15 Aralık tarihleri arasında sisteme yüklenecektir" yazmalılardı. Her müşteri hizmetleri ayrı tarih veriyor, "72 saat sonra düzenlenir" veya "30 Aralık sabahına kadar yüklenir" gibi saçma sapan geri dönüşlerle biz boşuna umuda soktular. Ya kesin bir tarih aralığı verin ya da bilmiyoruz deyip geçin...
Sorunu çözdüklerinden bir şüphem yok zaten ama tarihi yanlış veriyor hepsi. Üst birimlerden kesin bir bilgi gelse ve müşteri hizmetleri de bilgilendirilse 1 hafta daha beklemeye razıyım sorun değil ama yanlış tarihlerle bu iş yürümez.knk bence onlarda düzeltmek için uğraşıyor neden diye sorarsan 23 yada 24 kasım tarihi itibariyle alınan cihazlarda imei yazıyor eğer uğraşmak isremeseler veya oyalasalar bu sorunun devam etmesine göz yumarlardı dün konuştuğum mh bize verilen bilgide kesin olarak düzeltilecek fakat süreç sürekli bir takım sorunlar nedeniyle yavaşlıyor veya duruyormuş
Dediğim gibi müşteri hizmetleri net konuşmadığı için tahminen bakanlık ile görüştüklerini varsayıyorum HB gibi. Önceki mesajımda da bahsi geçmişti. En büyük hataları süreç yönetimini beceremeyip kafadan sallama tarihlerle bilgi vermeleri. @Beguile nin dediği doğru bir tespit, aslen HB ve müşteriside bizler gibi bu problemi yaşıyorlar.knk bence onlarda düzeltmek için uğraşıyor neden diye sorarsan 23 yada 24 kasım tarihi itibariyle alınan cihazlarda imei yazıyor eğer uğraşmak isremeseler veya oyalasalar bu sorunun devam etmesine göz yumarlardı dün konuştuğum mh bize verilen bilgide kesin olarak düzeltilecek fakat süreç sürekli bir takım sorunlar nedeniyle yavaşlıyor veya duruyormuş
bu konuda haklısın en azından geç te olsa net bir tarih vermeleri gerekiyor ki bizde artık sorup durmayalımSorunu çözdüklerinden bir şüphem yok zaten ama tarihi yanlış veriyor hepsi. Üst birimlerden kesin bir bilgi gelse ve müşteri hizmetleri de bilgilendirilse 1 hafta daha beklemeye razıyım sorun değil ama yanlış tarihlerle bu iş yürümez.