Sınavlar Başlıyormuş Doğru mu

Bizden bahsettiğini biliyorum. Genel olarak söyledim onu.

Haftaya kabine var. Cumhurbaşkanı geçen haftaki kabinede 2 hafta içinde vakalar düşmezse (ki düşmedi) daha sıkı kısıtlamalar gelecek dedi.

Sınavlar kabineden 1 hafta sonra. Eee nasıl sınavlar bitince kısıtlama gelir diyorsun?
Bugün de bilim kurulu var
Belki yarın falan karar çıkar
Tabi hiçbir şey belli değil
 
Okullara gönderilen yazıda 3 Mayıs'da başlayacak yazmıyor, en erken 3 Mayıs'da başlayacak yazıyor. Yani 17 Mayıs gibi sınavları yapabilirler.
 
ben hiç çalışmadım sınavlar başlıcakmış dorğumu
Hiç bir şey kesin değil karar akşam bilim kurulu toplantısından sonra çıkacak (Bu vakalarda olmaz büyük ihtimal haziranın başına atarlar)
 
Bizden bahsettiğini biliyorum. Genel olarak söyledim onu.

Haftaya kabine var. Cumhurbaşkanı geçen haftaki kabinede 2 hafta içinde vakalar düşmezse (ki düşmedi) daha sıkı kısıtlamalar gelecek dedi.

Sınavlar kabineden 1 hafta sonra. Eee nasıl sınavlar bitince kısıtlama gelir diyorsun?
Orasını bilemiyorum, ben tahminimi söyledim. Ramazanda zaten sınav yapacaklarını ben de düşünmüyorum. Fakat iptal fikri bana çok uzak geliyor, eğer iptal olursa da bunu uzatabildikleri kadar uzatır öyle söylerler.
 
Bizim okuldaki öğretmenler toplantı yapmış sanırsam 24'üne falan ertelenecek.
 
Orasını bilemiyorum, ben tahminimi söyledim. Ramazanda zaten sınav yapacaklarını ben de düşünmüyorum. Fakat iptal fikri bana çok uzak geliyor, eğer iptal olursa da bunu uzatabildikleri kadar uzatır öyle söylerler.
Yine de umut vermeyeyim de benim düşüncem erteleye erteleye dönemin sonunu getirip iptal ederler (vakalar düşmezse)

Bence öğrenciler salmasın diye 29 Marttan 3 mayısa ertelediler. Kararların da son dakika verilmesinin en büyük sebebi bu bence.
 
Geri
Top