Eko1910
80+
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 323
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #27
deniz banktan yapmışsın geçmiş olsun deniz bank pişmanlıktır alımlarda ilk yd sanal pos olarak parayı çekiyorlar ancak steam kendisi 1 hafta sonra o günün kurundan parayı çekiyor burada senin muhattabın deniz bank steamden çözüm sağlayamazsın
İstersen iade dilekçesi talep edip doldurup paranı iade alabilirsin uzun bir işlem yada savcılığa bir yere gidip haksız kazanç sağlamaktan şikayetçi olabilirsin bendende 144 liralık alış verişi 2 kez çekti
Hocam itiraz formunu telefonda müşteri hizmetleride dolduracaktı fakat 3 aralıkda benim kendi yaptığım işleme itiraz edilebiliyordu 3 aralıkdaki işlemi ben yaptım parayı o gün çekti 3 gün sonra aynı parayı bi daha çekti. Yanlış çekilen paraya itiraz gözükmüyor şubeye gidin dedi. Şubeye gittim anlattım durumu para bizden çıkmış bişey yapamayız diye başlarından savdılar.Harcama itiraz formu doldurmak istiyorum de bankaya gidip