Neler Yeni

Yardım Steelseries arctis nova pro wireless değişim verildi ama stok yok.

aydyass

80+
Katılım
24 Temmuz 2020
Mesajlar
17
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Yasin AYDIN
Merhabalar yaklaşık 2 ay öncesinde teknosa mağazasından steelseries arctis nova pro wireless kulaklık satın aldım. kutuyu açtığımda ürün defoluydu ve kafa bandı kısmında hasar vardı fakat garantiye vs. gönderip ya da mağazaya götürüp 1 ay beklemek yerine görmemezlikten geldim fakat ürünün sorunları hiç bitmedi. gamedac tekerleği bozuktu sesi açmak istediğimde ya da kısmak istediğimde direkt olarak kafayı yiyordu. kendi kendine sesi açıp kapatıyordu hatta menüler arasında dolaşamıyordum bile. geçen günlerde artık dayanamayıp direkt olarak teknosaya gitmek yerine steelseries'in garanti firmasına despec bilgisayara gönderdim ürünü. ürün 11.01.2025 tarihinde geri gönderildi ve üzerinde bir mektup vardı. mektupta "Servisimize göndermiş olduğunuz aşağıda detayları yazılı ürünün arızalı olduğu tespit edilmiştir. stoklarımızda arızalı ürününüze birebir ya da muadil (eşdeğer) ürün mevcut olmadığından değişim işlemleri tamamlanamamıştır. ürünü satın aldığınız firmaya bu mektup ile birlikte 30 gün içerisinde müracaat etmenizi rica ederiz." yazıyordu. üstelik kutu içerisindeki 0 tertemiz bataryayı alıp ezik büzük paramparça olmuş bir batarya ile değiştirmişler.. teknosa müşteri hizmetleri ile görüşme sağladım, mağazaya gelsem bu belgeyle değişimini sağlıyor musunuz şeklinde benden fatura ve mektup görselini mail'lerine iletmemi isteyip talep açtıklarını tarafınıza gün içerisinde dönüş yapılacağını belirten bir yazı yolladılar fakat dönüş yapılmadı. haftasonu olduğu için de müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum. ürün zaten komple bozuktu ona lafım yok ama bataryayı kafalarına göre değiştirmeleri vs. benim için büyük bir sorun ve batarya çalışmıyor, kulaklık açılmıyor. THH'ne şikayet açsam, haklı çıkar mıyım? daha doğrusu ne yazarak haklı çıkabilirim. ürünün ücret iadesini istemiyorum, 13.500tl'ye satın aldım ve şuanda teknosada 18.000tl olarak gözüküyor. tekrar aynısını alamayacağım bir gerçek. eş değer özelliklere sahip farklı ürün de istemiyorum ki bildiğim kadarıyla misliyle ürün değişimi yapılabiliyormuş ama bu kulaklığın sanırım bir üstü yok. en son çıkan model bu. sizce ne yapabilirim? daha önce bu forumda konu açan bir arkadaşa denk geldim ve 2-3 gündür bu konudan muzdarip olduğum için buraya konu açmak istedim. Bu konularda bilgili olan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirlerse sevinirim. TKK haklarımı sonuna kadar aramak istiyorum.
 
Top Bottom