TELEFONLAR UCUZLAYACAK MI ?

Telefon fiyatları daha da artacak. COVID-19 nedeniyle üretim yavaşladı ve telefon satışları düştü. Firmalar zararı ilerde piyasaya sürecekleri telefon modellerinden çıkaracaklar. En kısa sürede almakta fayda var dostum.
 
Gürhan Kardeşimizin dediği gibi.Üretim yavaşladı,dolar yükseldi ve de ek vergi geldi.4 ay önce baktığım ve fiyatı 2350 TL olan telefon şuanda 5000 tl şaka gibi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,582
Mesajlar
11,068,683
Üyeler
197,936
Son üye
BeakGO
Geri
Top