Dostum yapma , arkadaş tuketiciyi savunuyor , kapanmasa da olur ne demek ya? Tabi kapanacak ben tam tamına 5 monitör değişimi 2 PSU değişimi ve 2 ekran kartı değişimi için taksi parası olsun bazen param olmayınca yürüyorum , evet senin aldigin laptopun firmasi bilindik ve sana olumlu sonuçlarla dönüş sağlamış olabilirler ama benim 9 kere kargoya git gel yapmam ile aldığım sonuç koskoca bir HİÇ , apaçık psuda coil whine var ve yolladığımda bana sorun yok diyerek yolluyorlar. Şimdi ekran kartını yolladım bakalım bunda nasıl bir çakallık yapıp geri çevirecekler. Lütfen biraz daha tüketici dostu olun. Sizin de tüketici olduğunuz gibi.
Dediğiniz gibi benim bir mağduriyetim yok bu şirketle alakalı . Türk satıcılarla alakalı fan kaynaklı mağduriyetlerim oldu .. Fan ve termal macun .. O zamanlar edindiğim tecrübe ve kesin bilgi sayesinde .. bir erginliğe ulaştım ve .. Bütün türk alışveriş sitelerinde olan hesaplarımı kapattım . Türk satıcılardan alışveriş yapmayı bıraktım . Yabancılardan alışveriş yapıyorum artık .
Dostum bende tüketiciyi savunmak istiyorum, ama türkiyedeki kullanıcı hakları kanunları bu şekilde olduğu için kimse buna bir çözüm bulamıyor. Teknisyen sıkıntı yok diyorsa sıkıntı yok olarak kabul görüyor, gidebileceğiniz başka bir kurum vs vs yok.
Teknik Servisler dediğiniz gibi amansız ve kötücül olabiliyorlar . Evet ben bu şirketten mağduriyet yaşamasam da .. Türk satıcılar ve teknik servisleriyle bire bir de diyaloglara girdim . Bunun için bilir kişi .. Uzman / ayrıca ispat gerekiyor . İspat burada ..
Görsel , Fiziksel ve yazıyla .. yazışmalar + teknik inceleme ve belgeleme .. Bu işi sizde yapabilirsiniz ama .. Uzman olmanız gerekiyor tabi .. İşinizdir konunun uzmanısınızdır siz yapabilirsiniz .
Dostum nasıl Twitter gibi platformlarda hak savunuluyor ise bizde bir müşteriyi bile almaktan caydirirsak bize kâr
Tüketiciler olarak herkes birlikte hareket ederek ; bunla alakalı bir farkındalık oluşturursa ve kimse bunlardan alışveriş yapmazsa bir şeyler rayına girmeye başlar ancak . Yoksa gerisin geri devam eder .
Ben de kimseye pavilion önermiyorum, ama firmanın kapanması gerektiği manasına gelmez bu. Hatalarını düzeltmeleri lazım sadece.
Ne yazık ki ; firmanın kapanması gerekir .. Taahhüt ettiği malın ürünü .. olduğundan farklı .. tamir görmüş ve kullanılmış olanı .. tekrardan başka müşteriye .. sıfırıyla aynı fiyata .. ve sıfır şeklinde ayıplı tamir görmüş işlem görmüş ürünü tekrardan BİLİNÇLİ olarak satıldığının apaçık ortaya çıkması demek .. Firmaya mühür vurulması gerek demektir .
İşte sorun bu , hata şudur; yanlış ürün yollar veya eksik yollar.
Ama bana göre ikinci el bir ürünü sıfır diye bile bile yollaması o firmanın dolandırıcı olduğunu gösterir. Bugün bana bunu yapan yarın baskasina da yapar. Neyse umarım sesimizi duyan olmuştur.
Denilen doğrudur .. İkinci el bir ürün sıfır diye satılamaz .. Yeniden ambalajla kutula .. tamir et başka birine kakala .. bu nitelikli dolandırıcılığın da ötesinde bir kafadır .
Amazondan mini PC almıştım yaklaşık 200 dolara. Wifi adaptörü bozuk çıktı. Müşteri temsilcisi ile konuştum, durumu izah ettim. Direkt para iadesi yaptılar. 200 doların hepsini. Ve ürün sizde kalabilir dediler. 100 TL ye aldığım wifi/bluettoth adaptörü ile problemi çözdüm ve kullanmaya devam ediyorum. Yanlış anlaşılmasın ben amazonu sömürmedim. Sıfır aldığım üründe problem olmasını istemiyorum sadece. Değişim vb. bir çözüm için yazmıştım ama konuyu hiç uzatmadan, hatta ve hatta bırakın ürünü gönderin kontrol edeceğiz demeyi fotoğraf/video bile istemeden direkt %100 para iadesi yaptılar. Amazon gerçekten kendini aşmış bir firma. 3/5 fazla olsun amazondan olsun kafasıyla bütün e-alışverişlerimi amazondan yapıyorum. Kafam rahat, huzurluyum ve insan muamelesi görmek gerçekten çok güzel bir his.
Amozon'da bende dediğiniz şeyleri yaşadım .. Ürün sizde kalsın .. biz paranızı iade edelim evet doğru .. Sorduğumda ise bunu .. özür mahiyetinde yaptıklarını öğrendim .. Bu insanlığı Amazon bir yabancı olarak .. siz Türk'e yapıyor düşünün .
Ama Türk satıcılar .. Bir Türk'e nasıl davranıyor .. Türk'ün en büyük düşmanı kendisi zaten .
İki taraf da hatalı aslında. sırf bir laptopu denemek için alanlar oluyor. Sonra iade ediyor. Satıcı o ürünü 0 değil 2. elden satmak zorunda kalıyor. Böyle canlılar da var.
Burada hata dediğim gibi ne firma ne tüketici. İki tarafın hakkını koruması gereken devlet.
Zaten ben ilk yazımda .. bunu ifade ettim . Bu Koşulsuz cayma hakkı denilen teraneden sonra .. her köşe başında yapılmaya başladı bu iş .
Türk satıcılar .. Ben de giderim Türkleri .. kandırırım .. Çünkü neden olduğunu hem önceki rehber yazımda hem de şimdikinde anlattım .
İnce bir çizgi var işte. Sorunsuz ürün olsun amenna , kullanırım. Ama hatalı , coil whine oldugunu bile bile insanlara gönderen firmada kabahat. Heleki dediğiniz gibi denemek amaçlı alıp iade edenler de nasıl düşüncesiz...
Coil Whine ile alakalı mesajımda size zaten neden olduğunu anlattığımda siz .. ertesi gün kontrol yapıp bunu fark ettiniz .
Coil whine sorun değil aslında. Belli bir seviyenin üstündeki desbelde sıkıntı olarak geçiyor. Video kaydı var mı merak ettim.
Türk satıcılardan dolayı yaşadığım Dazır Dazır cızırtı seslerinin yerini .. Yurtdışından sipariş ettiğim yabancı satıcının fanı .. öyle sessiz ki şimdi fan .. Meğersem bana bu mağduriyetleri yaşatan Türk satıcılarmış . Üç farklı türk satıcıdan alınan üç fan'ın üçü de bozuk .. birinin pervanesi birinin motoru birinin kapağı .. Bildiğin tamir görmüş .. iade edilmiş bana kakalanmış . Bende pervane fan motoru dönüşümlü kullanarak .. 1 ay idare edip .. Yurt dışından gelen siparişimi bekledim . Geldi taktım .. Ve her şey bitti .. Sorunsuz sessiz ..
Sözüm ona 3 Türk satıcı da .. Sessiz fan Ultra sessiz falan diyordu .. Desibel anlayışları kıt yani
Var, konuma da yazmistiniz videonuzu da izledim. Canımı sıkan ikinci el göndermeleri. Coil whine olup olmamasi sorun değil. Performansta sıkıntı yoktu. Ses de fazla değildi.
Ben neden Coil Whine olur anlattım . Sizde benim anlattığıma göre kontrolü yapınca gördünüz zaten .
Malesef o sorun çoğu satıcıda var, keşke olmasa.
Türk satıcılar değil mi hepsi