exxus26
80+ Bronze
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 719
- Reaksiyon skoru
- 552
bu satıcıdan mı aldın?
bu satıcıdan mı aldın?
yok be dostum ne gülmesi durumun vaziyeti babında yanlış bir mizaç anlama ama iadeye gerek yok gibi fena da durmuyor foto için tşkgülenler niye gülüyor anlamadım iade ediyorsun giren çıkan yok yani size varsa bilmem
600 TL iade aldım cihaz 300 TL civarına geldi naysla aldım cihaz çok çok hoşuma gitti bu arada orjinalden farkı yok gibi nnerde
Mrb600 TL iade aldım cihaz 300 TL civarına geldi naysla aldım cihaz çok çok hoşuma gitti bu arada orjinalden farkı yok gibi nerdeyse
O zaman kazançlı olmuş.600 TL iade aldım cihaz 300 TL civarına geldi naysla aldım cihaz çok çok hoşuma gitti bu arada orjinalden farkı yok gibi nerdeyse
usb tv takıp usbde tuş var ona basılı tut ışık yanıp söncek aynı şekil xboxdada arkada küçük tuş var ona basılı tut . iade içinde 400 tl dedi 600 kabul ettim benMrb
Cihazdan bende aldım tv ye tanıtabiliyor musunuz, bendeki pc de sorunsuz çalışıyor ancak tv ye tanıtamadım, birde iade alma süreci hakkında bilgi verir misiniz.
Teşekkürlerusb tv takıp usbde tuş var ona basılı tut ışık yanıp söncek aynı şekil xboxdada arkada küçük tuş var ona basılı tut . iade içinde 400 TL dedi 600 kabul ettim ben