🔥İndirim XBOX 9. Nesil GamePad 1000 TL

Arkadaş iyi niyetli konuyu açmış ama orjinal gelmesi imkansız şansını denemek istyenlere
 
Dostum okumadım mı sanıyorsun ? 1000 TL ye gamepad bulmak çok zor. Neyin ne olacağını bilerek bu riski alıyorum. Keşke sizde konudaki açıklamamı okusaydınız. Karar sizin ve benim. Söylüyorum zaten hiç ürün gelmeyebilir veya farklı bir ürün gelebilir diye.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


He şöyle bir durum daha var o kısmı atlamışsınız. Bu yorumlar sadece bu ürün için değil. Bütün ürünler için yapılmış yorumlar. O yorum bu ürüne yapılmış bir yorum değil yani. Bu ürün hakkında hiç yorum yapılmamış daha.
Screenshot_20231121_011826.jpg
Pc için bakıyorsan 1000 tl ye kablosuzu da kablolusu da var.
 
Adamı baydiniz ya 😂 inan hala nasıl bu insanlara indirim paylasiyorsun şaşıyorum. Belirtmiş uyarmış fukaralar almasın şansını denemek isteyen alsın ne saçma yorumlar var 😂
 
dualshock tipi joysticklere alışığım bu nasıl olur ?
bende senin gibiyim malesef hiç rahat gelmedi 9. nesil dualsensin yada dualshoch 3 bile daha rahat geliyor elime xboxa göre.
 
kor dedem bile replika oldugunu anlar abi kusura bakma markasi cankpyu olan cakma bi kol gelecek
 
kor dedem bile replika oldugunu anlar abi kusura bakma markasi cankpyu olan cakma bi kol gelecek
WhatsApp Image 2023-11-21 at 03.13.27.jpeg

1700525499246.png

Gerçekten o kadar boş yorum var anlatamam. Herkes kafasına göre o gelecek bu gelecek demiş. Bu örnek size yeter sanırım. Markası bu olan ürün Thermaltake geldi. Arkadaşlar ben sürekli bir şeyler deniyorum. Kafama göre o gelir bu gelir demiyorum. Çakma geleceğini bir siz biliyorsunuz sanırım. Bakın konuya ürün bile gelmeyebilir yazmışım ötesi yok zaten. Bırak replikayı kağıt parçası bile gönderebilirler. Bu benim için dert değil. Zaman kaybı olur sadece. Bunu da çok dert etmiyorum. Size bu örneği atıyorum az bakın ne yazan ne geliyor. Hiç bir şey yapmayıp o gelir bu gelir çakma gelir demekle olmuyor bu işler. Bazı şeyler sizin sandığınızdan, mantığınızdan, fikrinizden farklı olabiliyor. Ben denediklerimi yapmaya devam edicem. Kör dedelerinize benden selam söyleyin. Belki gözleri açılır.
 
Son düzenleme:
Ah be İbrahim, sendeki bu umutla 20 yıl oy kullandım ben de. Sonuçlar açıklanana kadar hep bir heyecan yaşatıyor ama, haklısın.
 
Geri
Top