Öneri Yeni d.a sistemi

RuiMsOn

80+
Katılım
30 Mart 2020
Mesajlar
1
Reaksiyon skoru
0
Rtx 2060 ekran kartını rtx 2070 yapsak islemci veya ekran kartında darboğaz sıkıntısı olurmu?
 
Lütfen konu başlığını içeriği özetleyecek şekilde güncelleyin.
 
Olmaz.3600 çok güçlü.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,342
Mesajlar
11,064,743
Üyeler
197,868
Son üye
ardajosner
Geri
Top