Yurt Dışı İphone 13 pro almak

ownreeps

80+
Katılım
21 Kasım 2022
Mesajlar
232
Reaksiyon skoru
76
13 pro alıp 4+4 ay şeklinde yılda 8 ay kullanıp daha sonrasında 4 ay yedek telefon alıp modem tarzında taşımak ne kadar mantıklı ?
Kayıt yaptırma durumum yok ve tr cihazına o kadar para veremem
 
13 pro alıp 4+4 ay şeklinde yılda 8 ay kullanıp daha sonrasında 4 ay yedek telefon alıp modem tarzında taşımak ne kadar mantıklı ?
Kayıt yaptırma durumum yok ve tr cihazına o kadar para veremem
Hocam o kadar para verip modem şeklinde taşımak olmaz. En basiti nerede oturuyorsunuz bilmiyorum. Eşime 14 pro Max aldım yd. Batuma kimliğimle giriş çıkış yaptım telefonu kayıt ettim. 13 pro Max vardı 33.500e sattım 30a 14 pro Max aldım. 2006 TL kayıt ücreti verdim. 1500 TL de yol masraflarını karşıladı 😂
 
Hocam o kadar para verip modem şeklinde taşımak olmaz. En basiti nerede oturuyorsunuz bilmiyorum. Eşime 14 pro Max aldım yd. Batuma kimliğimle giriş çıkış yaptım telefonu kayıt ettim. 13 pro Max vardı 33.500e sattım 30a 14 pro Max aldım. 2006 TL kayıt ücreti verdim. 1500 TL de yol masraflarını karşıladı 😂
hocam ben de öyle bir şey düşünüyorum, batuma yakınım hem şu an. Detayları özelden iletir misiniz nasıl yapmam gerek
 
13 pro alıp 4+4 ay şeklinde yılda 8 ay kullanıp daha sonrasında 4 ay yedek telefon alıp modem tarzında taşımak ne kadar mantıklı ?
Kayıt yaptırma durumum yok ve tr cihazına o kadar para veremem
6s alıp kullanmak iyi olur zaten 6s i 13 pro ya bağlayacaksınız ve tüm aramalar bildirimler 13 pro ya gelecek 6k ya kayıt yaptırırsanız en az yıl satamazsınız telefonu satarsanızda numara ile satılır
 
hocam ben de öyle bir şey düşünüyorum, batuma yakınım hem şu an. Detayları özelden iletir misiniz nasıl yapmam gerek
Batumda stok kalmamış giriş çıkış yapıyorsunuz kimlikle kayıt işlemlerinde geçerli oluyor. Batumda vatan teknosa gibi bir firma var herkes oradan alıyor ama stokları tamamiyle bitmiş normal telefoncuda dahi stok yok diyorlar şuan boşa gitme ihtimaliniz var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

13 pro alıp 4+4 ay şeklinde yılda 8 ay kullanıp daha sonrasında 4 ay yedek telefon alıp modem tarzında taşımak ne kadar mantıklı ?
Kayıt yaptırma durumum yok ve tr cihazına o kadar para veremem
Hocam batuma gir çık yapmanız yeterli 2k çok değil kayıt için telefonu modem gibi taşımak ne bilim :D
 
Zaten tepefonu batumdan almayın. Deli gibi sıra beklersiniz. Batum da tel 29.5K 31K arası değişiyor. Ama batumdan almayın. Direk yd cihazı türden aldın. Ben ıraktan aldım. Yani bir arkadaş getirdi ondan aldım.
 
13 pro alıp 4+4 ay şeklinde yılda 8 ay kullanıp daha sonrasında 4 ay yedek telefon alıp modem tarzında taşımak ne kadar mantıklı ?
Kayıt yaptırma durumum yok ve tr cihazına o kadar para veremem
13 pro ile 14 arasında çok fiyat farkı yok ben olsam 14 alırdım
 
6s alıp kullanmak iyi olur zaten 6s i 13 pro ya bağlayacaksınız ve tüm aramalar bildirimler 13 pro ya gelecek 6k ya kayıt yaptırırsanız en az yıl satamazsınız telefonu satarsanızda numara ile satılır
6s alıp hattı ona takınca nasıl 13 proya gelicek tüm aramalar ?
 
Hocam herhalde yanlış hatırlamıyorsam 2 telefon da da aynı iCloud hesabı açınca aramalar düşüyor du galiba.
Eğer ki güncelleme gelmediyse ya da değişmediyse bizim başımıza gelmişti babam ile aynı icloud kullanıyoduk ben rehberden birini silince ondan da siliniyor aynı anda telefon çalıyordu yani 6s alıp icloudları bağlamak mümkün eğer ki yd imkanınız yoksa, varsa zaten uğraşmayın giriş çıkış yapın kullanın en temizi yılbaşında 6yı geçicek zaten acele edin
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,209
Mesajlar
11,085,337
Üyeler
198,265
Son üye
Hakawn
   
Geri
Top