Geldi mi kullanıyor musunuzfifine h9 aldım memnun kalırım umarım
Geldi mi kullanıyor musunuzfifine h9 aldım memnun kalırım umarım
daha gelmedi hocam dün kargoya verildiGeldi mi kullanıyor musunuz
Anlatın hocam genel olarak deneyimlerinizi. Merak ediyorum.Arkadaşlar kulaklık geldi sorularınızı alabilirim
daha yeni kullanmaya başladım soru varsa cevaplayabilirimAnlatın hocam genel olarak deneyimlerinizi. Merak ediyorum.
Genel olarak nasıl kulaklık reisim, müzik ve oyunda nasıl performansı?daha yeni kullanmaya başladım soru varsa cevaplayabilirim
Memnunum hocam. Bass ve tizz konusunda güzel yani eline alınca o bass'ı hissedebiliyorsun. Ses kalitesinide beğendim oyunda adamın nerden geldiğini rahatça algılayabiliyorum. Pedleri falan baya rahat fakat deri ped olduğu için klima vb serinleten bir şey olmazsa terletebilir doğal olarak. Mikrofon kalitesinide beğendim güzel net ses veriyor dip ses vb. yok. Fakat sesi çok fazla olduğu için oyundayken %50'de, müzik dinlerken %40'da kullanıyorum. Genel olarak şuanlık sorun yaşamadım memnunum.Genel olarak nasıl kulaklık reisim, müzik ve oyundaM nasıl performansı?