🔥İndirim Nothing Phone 3 12/256 + Cmf Buds Pro 2 - 36.999 TL

poco f 7 nin rakibi diye çıkardılar fiyat tuzlu geldi bana , nothing de tecno gibi yeni seri çıkardıkça geriye gidiyor sanki nothing 3 nasıl 4 a pro dan güçlü anlamak mümkün değil , fiyatı haricinde güzel cihaz ama o fiyatlar evofone f 8 pro satıyor

 
poco f 7 nin rakibi diye çıkardılar fiyat tuzlu geldi bana , nothing de tecno gibi yeni seri çıkardıkça geriye gidiyor sanki nothing 3 nasıl 4 a pro dan güçlü anlamak mümkün değil , fiyatı haricinde güzel cihaz ama o fiyatlar evofone f 8 pro satıyor
Düz serisi a serisinden de pro serisinden de iyi zaten, isimlendirme garip gelmiştir
 
poco f 7 nin rakibi diye çıkardılar fiyat tuzlu geldi bana , nothing de tecno gibi yeni seri çıkardıkça geriye gidiyor sanki nothing 3 nasıl 4 a pro dan güçlü anlamak mümkün değil , fiyatı haricinde güzel cihaz ama o fiyatlar evofone f 8 pro satıyor

(a) Serisi düz seriden daha kötü oluyor zaten. Poco f8 ile bunun kullanıcı hedefi farklı günlük kullanım için bu.
 
(a) Serisi düz seriden daha kötü oluyor zaten. Poco f8 ile bunun kullanıcı hedefi farklı günlük kullanım için bu.
genel kullanımdada f 8 pro canlı testlerde optimizasyon ve kamera performansı bir tık nothing 3 den iyi oyunda ise işlemci sayesinde katlıyor , tasarımı bir türk yaptı diye hatırlıyorum 3 ü galiba berki destek mabında alınır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ayrıca nothing Performans telefonu değil ki kim dedi f7 rakibi olarak çıkartıyoruz diye
1780833135749.webp

1780833147008.webp


çıkış tarihleri dip dibe bakarsan teknik özelliklerde birbirlerine yakınlar , benzetme yaptım ve londra lansmanında yakın zamanda çıkan modellerden daha iyi bir deneyim sunucaz demişti sunan arkadaş nothing tarafında , dediğimi doğrular buda
 
poco f 7 nin rakibi diye çıkardılar fiyat tuzlu geldi bana , nothing de tecno gibi yeni seri çıkardıkça geriye gidiyor sanki nothing 3 nasıl 4 a pro dan güçlü anlamak mümkün değil , fiyatı haricinde güzel cihaz ama o fiyatlar evofone f 8 pro satıyor

A serisi nothing'in amiral gemisi serisi değil ki 😭
 
Phone 4 beklenmeli mi sizce? Şu an 2a kullanıcısıyım, cidden memnunum yazılımdan vs.
 
Hediye verdikleri kulaklıktan çok bir şey beklemeyin. ANC performansı rezalet , pasif gürültü engellemesi de yetersiz. Bass ağırlıklı sıradan bir kulaklık.
 
f7 de amiral gemisi değil , pro yada ultra amiral gemisi , bu arada videolarında tyt kamplarında bazı konuları ayt de anlatıcam diyorsun ea lar ebena kadar sövüyor bilgin olsun ;)
Esit ağırlıkçıya fen yok.


Ve pocolar komple amiral gemisi değil zaten. 4a nasıl 3'den güçsüz deneme cevap verdim. A57 nasıl S24 FE'den güçsüz gibi bir şey oluyor.
 
Esit ağırlıkçıya fen yok.


Ve pocolar komple amiral gemisi değil zaten. 4a nasıl 3'den güçsüz deneme cevap verdim. A57 nasıl S24 FE'den güçsüz gibi bir şey oluyor.
Norhing A serisine pro çıkarmak gereksiz kalıyor , 2. Olarak s24 fe 2024 de çıkmış , a 57 2026 da karşılaştırman gereksiz çünkü birinde ram krizi var birinde yok , yoksa a 57 20 bin tl ye çıkardı ram krizi olmasaydı , karşılaştırman gerek a 55 ile a56 olmalı çıkış fiyatı yakın cihazlar karşılaştırılmalı
 
Geri
Top