Peter.
80+ Bronze
- Katılım
- 24 Ekim 2025
- Mesajlar
- 559
- Reaksiyon skoru
- 325
Sepete ekleyince otomatik kulaklık da ekleniyor.
(Ayrı ayrı alırsanız 40.000 TL'yi buluyor.)
poco f 7 nin rakibi diye çıkardılar fiyat tuzlu geldi bana , nothing de tecno gibi yeni seri çıkardıkça geriye gidiyor sanki nothing 3 nasıl 4 a pro dan güçlü anlamak mümkün değil , fiyatı haricinde güzel cihaz ama o fiyatlar evofone f 8 pro satıyor![]()
Sepete ekleyince otomatik kulaklık da ekleniyor.
(Ayrı ayrı alırsanız 40.000 TL'yi buluyor.)
Düz serisi a serisinden de pro serisinden de iyi zaten, isimlendirme garip gelmiştirpoco f 7 nin rakibi diye çıkardılar fiyat tuzlu geldi bana , nothing de tecno gibi yeni seri çıkardıkça geriye gidiyor sanki nothing 3 nasıl 4 a pro dan güçlü anlamak mümkün değil , fiyatı haricinde güzel cihaz ama o fiyatlar evofone f 8 pro satıyor
(a) Serisi düz seriden daha kötü oluyor zaten. Poco f8 ile bunun kullanıcı hedefi farklı günlük kullanım için bu.poco f 7 nin rakibi diye çıkardılar fiyat tuzlu geldi bana , nothing de tecno gibi yeni seri çıkardıkça geriye gidiyor sanki nothing 3 nasıl 4 a pro dan güçlü anlamak mümkün değil , fiyatı haricinde güzel cihaz ama o fiyatlar evofone f 8 pro satıyor
Ayrıca nothing Performans telefonu değil ki kim dedi f7 rakibi olarak çıkartıyoruz diyepoco f 7 nin rakibi diye çıkardılar
genel kullanımdada f 8 pro canlı testlerde optimizasyon ve kamera performansı bir tık nothing 3 den iyi oyunda ise işlemci sayesinde katlıyor , tasarımı bir türk yaptı diye hatırlıyorum 3 ü galiba berki destek mabında alınır(a) Serisi düz seriden daha kötü oluyor zaten. Poco f8 ile bunun kullanıcı hedefi farklı günlük kullanım için bu.
Ayrıca nothing Performans telefonu değil ki kim dedi f7 rakibi olarak çıkartıyoruz diye
A serisi nothing'in amiral gemisi serisi değil kipoco f 7 nin rakibi diye çıkardılar fiyat tuzlu geldi bana , nothing de tecno gibi yeni seri çıkardıkça geriye gidiyor sanki nothing 3 nasıl 4 a pro dan güçlü anlamak mümkün değil , fiyatı haricinde güzel cihaz ama o fiyatlar evofone f 8 pro satıyor
f7 de amiral gemisi değil , pro yada ultra amiral gemisi , bu arada videolarında tyt kamplarında bazı konuları ayt de anlatıcam diyorsun ea lar ebena kadar sövüyor bilgin olsunA serisi nothing'in amiral gemisi serisi değil ki![]()
Esit ağırlıkçıya fen yok.f7 de amiral gemisi değil , pro yada ultra amiral gemisi , bu arada videolarında tyt kamplarında bazı konuları ayt de anlatıcam diyorsun ea lar ebena kadar sövüyor bilgin olsun![]()
Norhing A serisine pro çıkarmak gereksiz kalıyor , 2. Olarak s24 fe 2024 de çıkmış , a 57 2026 da karşılaştırman gereksiz çünkü birinde ram krizi var birinde yok , yoksa a 57 20 bin tl ye çıkardı ram krizi olmasaydı , karşılaştırman gerek a 55 ile a56 olmalı çıkış fiyatı yakın cihazlar karşılaştırılmalıEsit ağırlıkçıya fen yok.
Ve pocolar komple amiral gemisi değil zaten. 4a nasıl 3'den güçsüz deneme cevap verdim. A57 nasıl S24 FE'den güçsüz gibi bir şey oluyor.