🔥İndirim Zoko Ice Pro Bp6 Siyah/Beyaz Tek Kule Tipi Soğutucu - 942 (S) / 987 (B)

kasa konusunda nerden baksan belki 150 200 müşteriye zoko içinde sistem topladım sattım rakiplerine nazaran sonuna kadar hakediyor helali hoş olsun ve geneli fason zaten bu bütçede
zoko konusu olunca sizinle aynı dusuncede oluyorum. Sattıgım bir çok kasada bp4 modellerini kullandım sorunsuz bir model argb sorunu yok kesinlikle fan ledleri bozulmuyor diğer markalar gibi soğutması da 5600 lü sistemler için gereginden fazla iyi. Zoko göz önünde oldugundan biraz herkes onlara sopa vuruyor gibi geliyor artık. Kasasını sattım fanlarını kullandım eminim ki benim kadar kullanmayan adamlar sallıyor markaya cok garip.
 
Fanların tasarıma bak, ışıklar vs tam şopar edition sistem kurmak isteyenler için.
 
Fanlar fason üretim olduğundan dolayı 1200rpm yazıyor , fason üretimde maliyetten kısmak adına etiketi değiştirmiyorlar.

YOĞUN İSTEK ÜZERİNDE KONUYU DÜZENLEYİYORUM
Fiyatına göre harika kağıt üstünde peerless assasin ve phantom spirit gibi soğutucularla kapışabiliyor. 6 adet bakır boruya sahip ve çift fanlı genelde bu fiyatta bunlar zor. (TEK KULE TİPİDİR ÇİFT DEĞİL BİLGİNİZE)
BÜYÜK150 kodunu kullanın.

5600 işlemci ile tesi :
güzel bişeye benziyor hee
 
7800x3d soğutur mu
Soğutur, throtle olmaz ama 88 dereceleri rahatlıkla görürsün. AM5 işlemciler 95 derecede çalışmak üzerine tasarlandığı için pratikte hiçbir problem yaşamazsınız. Şahsen 7800X için tercih edeceğim soğutucu olmazdı. 9700X daha az ısındığı için Zoko'dan çok daha kötü 4 bakır ısı borulu soğutucularla rahatlıkla 78 derecelerde tutabiliyorum tam yükte.
 
7800x3d soğutur mu
Segotep vardı 1300'e en ucuz o soğutur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Soğutur, throtle olmaz ama 88 dereceleri rahatlıkla görürsün. AM5 işlemciler 95 derecede çalışmak üzerine tasarlandığı için pratikte hiçbir problem yaşamazsınız. Şahsen 7800X için tercih edeceğim soğutucu olmazdı. 9700X daha az ısındığı için Zoko'dan çok daha kötü 4 bakır ısı borulu soğutucularla rahatlıkla 78 derecelerde tutabiliyorum tam yükte.
7800x3d throttle derecesi 89 zaten
 
Segotep vardı 1300'e en ucuz o soğutur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


7800x3d throttle derecesi 89 zaten
Evet biliyorum. Curve optimizer ile -25 -30 civarında rakamlarda rahatlıkla güvenli değerlerde tutulabilir. Alacak kişi bunu bilerek satın almalı. Zaten böyle bir işlemcide Zoko'nun ürününü tercih etmeyeceğimi söyledim.
 
thermalrigth segotep varken alınmaz gibi
 
Geri
Top