"ragebait atıyorum" demenin farklı yolu mu?Fiyattan bağımsız oluyor yani
öylesine açmak/mantık bulunmaması = boş yapmak = forum kurallarına aykırıŞu konuda niye mantık arıyorsunuz anlamıyorumbaşında yazdım birde yani öylesine açtığımı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Aynen öyle![]()
Canım merak etti açtım. Sen gülme emojisini komiklik yapmaya çalıştığım için kullandığımı sanıyorsan gidip bir doktora görün bence. Konunun başına yazdım zaten öylesine açtığımız. İstemiyorsan cevap vermeyip konuyu geçebilirsin.öylesine açmak/mantık bulunmaması = boş yapmak = forum kurallarına aykırı
komik de değilsin anlamadım ki
Reis kırmızı yanıyorsun iyi misin?3 iq'dan fazlaysan namerdim
B850 diye bir kart var mı? Tam takip edemiyorum piyasayı5070Ti bomboş kart. Full PR, 9070 XT de çöp. Fiyattan bağımsız b850 derim.
Millet buraya merak ettiği cevapları öğrenmek için de gelebilir, konu seni çekmediyse altına cevap yazmana gerek yok. Her şeyde bir sözüm olsun en mantıklı ben oluyum derken saçmalıyorsunuz.3 iq'dan fazlaysan namerdim
2k için ucuz bir seçenek ama fps oyunları filan zorReis kırmızı yanıyorsun iyi misin?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
B850 diye bir kart var mı? Tam takip edemiyorum piyasayı
Hocam, arkadaş zaten ciddiye alınacak birisi değil. Kısacası sallayın yani. Onun mantığına göre kimse merak ettiği bir şeyi soramaz.Millet buraya merak ettiği cevapları öğrenmek için de gelebilir, konu seni çekmediyse altına cevap yazmana gerek yok. Her şeyde bir sözüm olsun en mantıklı ben oluyum derken saçmalıyorsunuz.
2k için ucuz bir seçenek ama fps oyunları filan zor