Shappire Vs Gigabayte

Katılım
6 Şubat 2025
Mesajlar
105
Reaksiyon skoru
25
rx9070 alacaam shappire pulse ve gigabayte gaming oc modelleri arasında hangisini tercih edeyim
 
amd tarafında bence sapphire alınır, özellikle nitro+ modeli farklı bir seviye. aralarında ki fiyat farkına göre daha iyi yorum yapılır gigabyte da kötü bir marka değil
 
sapphire al gigabyte soru işareti
 
amd tarafında bence sapphire alınır, özellikle nitro+ modeli farklı bir seviye. aralarında ki fiyat farkına göre daha iyi yorum yapılır gigabyte da kötü bir marka değil
fb forumlarda sıfır gigabayte shappire 24 25 bine satanlar var almayı düşünüyorum o yüzden konu açtım
 
Markanın bir önemi yok, hangisi ucuzsa onu al.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,307
Mesajlar
11,075,817
Üyeler
198,100
Son üye
sunlesscc
Geri
Top