❌İndirim Bitti! Asrock X870 Pro Rs Wıfı Anakart 12.859 TL

Sonra yeniden patladı böyle bir risk varken alınmaz.
Aktif olarak Asrock B850 Livemixer ile 7800x3D komboluyorum. 1 senedir yapmadığım şey kalmadı bilgisayarda ve bir problem yok. Ayrıca bu sorun asrockda çok yaşanmış olsada sadece asrockta olmadı. Çok güvenilen Msi gibi markalarda bile yaşandı. 9800x3D işlemcisinin bios ayarı kartlarda genel anlamda yanlış ayarlanmıştı. Güncel bios ile anakartların %80-90 ında artım problem yaşanmıyor kullanıcı kaynaklı hatalar dışında.
 
Aktif olarak Asrock B850 Livemixer ile 7800x3D komboluyorum. 1 senedir yapmadığım şey kalmadı bilgisayarda ve bir problem yok. Ayrıca bu sorun asrockda çok yaşanmış olsada sadece asrockta olmadı. Çok güvenilen Msi gibi markalarda bile yaşandı. 9800x3D işlemcisinin bios ayarı kartlarda genel anlamda yanlış ayarlanmıştı. Güncel bios ile anakartların %80-90 ında artım problem yaşanmıyor kullanıcı kaynaklı hatalar dışında.
X670 serisinde Asus ile yaşandı evet o dönem de Asus almadık şu an da ASRock almıyoruz zaten ben diğer markalarda yaşanmıyor demedim. Reddit'te güncel BIOS ile bile sorun yaşayanlar vardı daha bir kaç ay önce. Bir çok anakart seçeneğimiz varken böyle bir geçmişe sahip firma şu an alınmaz.
 

Beyaz olarak Vatan gece indiriminde X870'de uygun gözüküyor.
Bu arada çok güzel anakartıdır. Ne koysanız besler. 17 toplam faz ile x870 yongası ile 2 tane nvme konulsa bile sorunsuz çalışıyor. Ama 3. Takma durumunda pcie slotlardan brini iptal ediyordu ona göre alınması lazım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

X670 serisinde Asus ile yaşandı evet o dönem de Asus almadık şu an da ASRock almıyoruz zaten ben diğer markalarda yaşanmıyor demedim. Reddit'te güncel BIOS ile bile sorun yaşayanlar vardı daha bir kaç ay önce. Bir çok anakart seçeneğimiz varken böyle bir geçmişe sahip firma şu an alınmaz.
Son 1-2 aydır yanma problemi görmedim ben. Yabancılarda birinde gördüydüm ama oda kullanıcı hatası kaynaklıydı. Onun dışında şuanda güncel bioslar overclock zart zurt gibi zorlicak bişiler yapılmadığı sürece sorunsuz çalıştırıyolar
 
çok güzel anakart ama 9000 serisi ile sorunlar var hala reddit de işlemcileri bozmuş 2 ay önce açılan konu bile var burası türkiye garantide sürünürsünüz
 
Bir anakarta bu kadar para vermek bana göre saçmalık.

Extreme OC yapmayacaksan standart bir B650 ile en tepe seviye X870 in arasında zerre kadar performans farkı yok haliyle performansa katkısı olmayan bir bileşene de bir işlemci parası kadar para yatırmak bana göre parayı çöpe atmakla eş değer.

Ayrıca PCI 5.0 gibi teknolojilerin de son kullanıcı için iğne ucu kadar faydası yok. 5090 dahi PCI 3.0 ın limitlerini zorlayamıyorken millete PCI 5.0 ı pohpohluyorlar. Aynı durum SSD ler için de geçerli, windows ortamında gen 5 SSD leri bırak gen 4 SSD lerin bile performansa katkısı yok ama ısrarla gen 5 de gen 5 diye milleti yiyorlar. Benchmark dışında windows işletim sisteminde ister 3000mb/s okuma yazma olsun isterse 15000mb/s hiç bir farkı yok.

Bu teknoloji piyasasının %90'ın da zerre kadar sorgulama yok. Yarın PCI 6.0 çıksa millet gider anakart değiştirir öyle bir topluluk...
 
2 ay önce itopya dan aldım 11k ya sonra yanma muhabbetlerinden güvenemedim iade ettim
 
Geri
Top