❌İndirim Bitti! Lian Li Lancool 217 Inf Beyaz 3500tl

217 mesh kasa bundan daha iyi havalanması vb. Rgbsi yok 217 nin. Bu inf daha estetik duruyor ama airflow açısından her türlü 217. İndirime hep beyazı giriyor 217 nin bı arada. Siyahı 6500-7500 arası dolanıyor
ahşap estetiği bozuyor gerçekten. 2 hafta önce 4.5k ya düşmüştü onu bekleyelim bakalım. fanlar ucuz değil + mesh vs. +1k yı hak ediyordur umarım
 
ilginc az once netten baktim, ister 170mm fan ister daha kucuk takilabiliyor bilgisi var yoksa kullan at gibi birseye donusurdu zaten :)
ben yanlış anlamışım hocam galiba
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bu arada bu 217 modellerdeki fan ses sorunu sabit devir çalışınca olmuyormuş.
 

Ekler

  • 1781900939303.webp
    1781900939303.webp
    38.8 KB · Hit: 39
Siyahı girse tek atardım ya, güzel kasa. Ama keşke %20 daha ufak olsa şu tasarımda.
 
ben yanlış anlamışım hocam galiba
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bu arada bu 217 modellerdeki fan ses sorunu sabit devir çalışınca olmuyormuş.
INFnin on tasarimi farkli olunca daha kucuk boyutlu fanlara izin vermemisler galiba. Yalniz ayni boyuttaki fanlarla degistiriliyordur.
 
montech'in fanlar çok iyi değil diye biliyorum bir de biri beyaz biri siyah senin attığın akvaryum değil vb. çok farklı kasalar kısacası
kasadaki fanı bilmem ama ben 2 takım reverse aldım montechten 73cfm 25db harika fanlar
 
Siyahı girse tek atardım ya, güzel kasa. Ama keşke %20 daha ufak olsa şu tasarımda.
%20 küçük versiyonu hemen hemen lian li 207 olanı aslında. 207 kullanıyorum çok memnunum fakat 217 her açıdan daha iyi kasa.
 
%20 küçük versiyonu hemen hemen lian li 207 olanı aslında. 207 kullanıyorum çok memnunum fakat 217 her açıdan daha iyi kasa.
360mm radyatör destekleyebilen kasalar benim nezdimde büyük kalıyor hocam. Daha ufak bir kasa arıyorum. 207'de de 360 alacak kadar büyük benim için. 217'deki öndeki 2 fanın subwoofer gibi görünmesi çok hoşuma gitmişti
 
Bu kasayı bir süredir aynı fiyata satıyorlar. Hatta geçen hafta yada önceki hafta siyahı sattılar. Farklı daha küçük yada inf 217 siyahını almayı düşünüyorum. Sırf fiyatı makul diye beklemek istemedim satın aldım.
 
lian li 217 infinity almayı düşünüyordumda ön fanlar kronik sesli ve değişmiyor diye biliyorum 170 mm fanda türkiyede yok 3.5 beleşti ama normal 217 beyazı bekleyeceğim ona 120 de oluyor 140 da 170 de gayet opsiyonel
 
217 mesh kasa bundan daha iyi havalanması vb. Rgbsi yok 217 nin. Bu inf daha estetik duruyor ama airflow açısından her türlü 217. İndirime hep beyazı giriyor 217 nin bı arada. Siyahı 6500-7500 arası dolanıyor
sakın alma 6,5 k ya iki kere İncehesap sattı 3,5 a acelen yoksa bekle girer muhakkak
 
Geri
Top