🔥İndirim Gigabyte X870e Aorus Elite Wıfı7 Siyah/Beyaz 14.798 TL🔥

Geçen sene sistem toplarken aldığım fiyatlardan bazıları HB'dan.
O zaman da bu kartı takip ediyordum Tomahawk'dan da şikayetçi değilim ama bu fiyata bence kesinlikle alınır.
Not: Keşke o zaman furyaya kapılıp 2x16 7200 mt/s alacağıma 2x32 6000 mt/s alsaydım :D
Not 2: Bari 2x24 ü iade etmeseydim karla satardım :D
 

Ekler

  • 1781947577398.webp
    1781947577398.webp
    35.8 KB · Hit: 49
Evet te x16 varken niye x8 e düşürmek istesin :)
kapasite istiyorsan bırak düşsün 5090'dan bahsediyoruz, taş çatlasa alacağın 90 fps 88 fps oluyor.

Çok gereksiz sorun ediyor insanlar bunları anlam veremiyorum.
 
kapasite istiyorsan bırak düşsün 5090'dan bahsediyoruz, taş çatlasa alacağın 90 fps 88 fps oluyor.

Çok gereksiz sorun ediyor insanlar bunları anlam veremiyorum.
Kesinlikle ya bu şekilde gerçekten mutlu olamaz birde şu sorunu da dert ediyorlar bu işlemci bu ekran kartını besler mi(darboğaz) bundan dolayı yüksek ekran kartı alıp yüksek fps lere ulaşabilecekken düşük ekran kartı tercih edenlerde var. Darboğaz yalanı yüzünden herkesi hayattan soğutuyorlar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kapasite istiyorsan bırak düşsün 5090'dan bahsediyoruz, taş çatlasa alacağın 90 fps 88 fps oluyor.

Çok gereksiz sorun ediyor insanlar bunları anlam veremiyorum.
rtx 5090 çok göz kırpıyor ordan yaa ayıp olmazsa ekran kartınızı çalabilir miyim. :D Bende sisteme GIGABYTE X870E Aorus Pro X3D WIFI anakartı çekeceğim
 
Son düzenleme:
Şuanda Top seviyesi anakart da bile iki tane gen 5 destekli yüksek hızlara sahip ssd taktığında x8'e düşüyor ve x16 ile x8 arasındaki 0'a yakın fark olunca neden bunu kafaya taksın Donanım Arşivinin 700k lık sisteminde 2 tane 5090 taktığı üst seviye msi anakart kullanmıştı ve taktığı 2 tane ssd dolaysıyla x8'e düştü o adam bile bu durumu bu kadar sorun etmemişti hem de 2 tane 5090 dan bahsediyorum bak bu aedam taş patlasın 5070ti takacak ne gibi sorun olabilir. Lütfen yani bu kadar küçük şeyleri abartarak bakmayalım yoksa ne sistem toplanabilir nede topladığın sistemden zevk alabilirsin.
Evet hocam haklısın herkes rtx 5090 hem de 2 tane kullanıyor , Onlar içerik üretici olduğunun farkındasın dimive bu farkın en az olduğu senaryo Gen 5 destekli ekran kartı olması .
 
Hocam bunu nasıl anlıyoruz. Anakart alırken neye dikkat etmek lazım
Hocam önemli değil diyoruz tüm ekran kartlarında bu durum oluyor x16 dan x8 e düşünce ismi gibi yarı yarıya bir kayıp olmuyor. Şuanda olduğun forumun sahibi de forumdaki aklı başında olan(çoğunluk) kişi de zaten bu fikirde. İrdelerseniz her şeyi kafaya takarsınız 1 3 fps leri sistem toplayamazsınız kaldi ki bu değerler en üst düzey ekran kartında ki kayıplar sadece alt seviyede fark daha az. Ki bir kaç araştırma ile de hangi postlar olduğunu bulabilirsiniz çünkü bazıları gen 4 postuna takınca bu bölme işlemini yapıyor yani ankartdan anakarta değişir ama dediğim gibi hiç dikkate alınacak bir durum değil
 
Son düzenleme:
Hocam önemli değil diyoruz tüm ekran kartlarında bu durum oluyor x16 dan x8 e düşünce ismi gibi yarı yarıya bir kayıp olmuyor. Şuanda olduğun forumun sahibi de forumdaki aklı başında olan(çoğunluk) kişi de zaten bu fikirde. İrdelerseniz her şeyi kafaya takarsınız 1 3 fps leri sistem toplayamazsınız kaldi ki bu değerler en üst düzey ekran kartında ki kayıplar sadece alt seviyede fark daha az. Ki bir kaç araştırma ile de hangi postlar olduğunu bulabilirsiniz çünkü bazıları gen 4 postuna takınca bu bölme işlemini yapıyor yani ankartdan anakarta değişir ama dediğim gibi hiç dikkate alınacak bir durum değil
Bende asus b650m-e var. 2 m2 ssd yuvasıda dolu. 5060ti 16gb ekran kartı var. Ekran kartı 16x de çalışıyor. 8x olayı m2 slotlarının paylaşımı ile ilgili mi
 
Bende asus b650m-e var. 2 m2 ssd yuvasıda dolu. 5060ti 16gb ekran kartı var. Ekran kartı 16x de çalışıyor. 8x olayı m2 slotlarının paylaşımı ile ilgili mi
Gen 5 2 tane ssd takıldığında genellikle bu sorun oluyor
 
rtx 5090 çok göz kırpıyor ordan yaa ayıp olmazsa ekran kartınızı çalabilir miyim. :D Bende sisteme GIGABYTE X870E Aorus Pro X3D WIFI anakartı çekeceğim
Valla ben de çok şansa çekebildim beyaz stoğu nedense çok zor geliyor.

Evet hocam haklısın herkes rtx 5090 hem de 2 tane kullanıyor , Onlar içerik üretici olduğunun farkındasın dimive bu farkın en az olduğu senaryo Gen 5 destekli ekran kartı olması .

Gen4 olanlarda da öyle. Gen5 ile olduğunu söyleyen sendin, şimdi de en az fark olduğunu iddia ediyorsunuz. Bir dediğiniz diğerini tutmuyor.

Hocam bunu nasıl anlıyoruz. Anakart alırken neye dikkat etmek lazım
İlla düşmesin, çok performans kaybediyorum diye düşünüyorsan(ki gram olmuyor fark) anakartta PCIE slotu ile "lane-sharing" yapmayan veya en az yapan bir anakart bulman lazım.
 
Geri
Top