Altair00
80+
- Katılım
- 5 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 23
- Reaksiyon skoru
- 7
Geçen sene sistem toplarken aldığım fiyatlardan bazıları HB'dan.
O zaman da bu kartı takip ediyordum Tomahawk'dan da şikayetçi değilim ama bu fiyata bence kesinlikle alınır.
Not: Keşke o zaman furyaya kapılıp 2x16 7200 mt/s alacağıma 2x32 6000 mt/s alsaydım
Not 2: Bari 2x24 ü iade etmeseydim karla satardım
O zaman da bu kartı takip ediyordum Tomahawk'dan da şikayetçi değilim ama bu fiyata bence kesinlikle alınır.
Not: Keşke o zaman furyaya kapılıp 2x16 7200 mt/s alacağıma 2x32 6000 mt/s alsaydım
Not 2: Bari 2x24 ü iade etmeseydim karla satardım