Kral bende aynısını dedim zaten sadece ayrı ayrı satmak yerine komple satmaya calissa kimse 6 9 taksitle 5070, r7 7800 ve 32 gb ramli oem almak yerine nakit, pesin fiyata 2.el rx9060xt almak istemez demeye getiriyorum. İnsanların zaten sistemi olur, parca yükseltmek için dedigin fiyatlardan psrca alabilir, normal ama toplu fiyata alan bulmak asiri zorHocam basit bir hesap yapalım 1 yıldan fazla ekran kartı garantili rx 9060 xt şuan 21k civarlarında 15k diyelim, işlemciye de 10k diyelim
ramler şuan 2x16 gb ddr5 hadi rame 15k dedik ,anakart X serisii 9k güçlü bir kart tomahawk, ssdye 10k dedik monitöre 10k buraya kadar bile atmışı geçiyor galiba ,Dış ,kasa yı güç kaynağını 420mm sıvı soğutmayı takınca bir 70 ederi olsun kasanınhepsi marka ürünler