Askere Gideceğim Bu Sistem Kaçtan Gider?

Hocam basit bir hesap yapalım 1 yıldan fazla ekran kartı garantili rx 9060 xt şuan 21k civarlarında 15k diyelim, işlemciye de 10k diyelim
ramler şuan 2x16 gb ddr5 hadi rame 15k dedik ,anakart X serisii 9k güçlü bir kart tomahawk, ssdye 10k dedik monitöre 10k buraya kadar bile atmışı geçiyor galiba ,Dış ,kasa yı güç kaynağını 420mm sıvı soğutmayı takınca bir 70 ederi olsun kasanın :D hepsi marka ürünler
Kral bende aynısını dedim zaten sadece ayrı ayrı satmak yerine komple satmaya calissa kimse 6 9 taksitle 5070, r7 7800 ve 32 gb ramli oem almak yerine nakit, pesin fiyata 2.el rx9060xt almak istemez demeye getiriyorum. İnsanların zaten sistemi olur, parca yükseltmek için dedigin fiyatlardan psrca alabilir, normal ama toplu fiyata alan bulmak asiri zor
 
sen ölü fiyatçı al satçılardansın herhalde foruma yeni üye olmuşsun adama sistemini bedavaya ver diye tavsiye veriyorsun iletişim de yaz bari sana satsın hazır alıcısın sonuçta değil mi?
gerçekçilik adına konuşuyorum saçma fikirleriniz kendinize kalsın kaç kişi şu sisteme 70 k para verir bi düşünün tek tek satmakla ugrasılmaz buınlar.set olarakda kimse 70 bin vermez kusura bakmayın
 
Set halde zor satılır aynı fikirdeyim. Şu şekilde satmak daha mantıklı olur.

Anakart ile rami birlikte.
Kasa ile Psu birlikte.
Ekran kartı, İşlemci, m2 ssd ayrı ayrı ilana koyarak.
Monitör ekipmanlar vs zor satılıyor.
 
Hocam basit bir hesap yapalım 1 yıldan fazla ekran kartı garantili rx 9060 xt şuan 21k civarlarında 15k diyelim, işlemciye de 10k diyelim
ramler şuan 2x16 gb ddr5 hadi rame 15k dedik ,anakart X serisii 9k güçlü bir kart tomahawk, ssdye 10k dedik monitöre 10k buraya kadar bile atmışı geçiyor galiba ,Dış ,kasa yı güç kaynağını 420mm sıvı soğutmayı takınca bir 70 ederi olsun kasanın :D hepsi marka ürünler
hocam ekran kartın düşük olması işi bozdu, adamlar 2 m2 slotu bile olmayan anakartla x670 tomahawkı, twinmos cl46 ramle xpg 6000mhz cl30 rgb'yi, gen5 gold psu ile fazeon psuyu, lian li kasa ile fazeon kasayı aynı kefeye koyup hesap yapıyor. Sanki 55 60a aldıkları 5070 sistemlerde bunlar yokmuş gibi saçma sapan cevaplar veriyorlar. Senin parçalarını zaten herkes almaz ki kaliteli parça arayan adam alır da kime anlatıyoruz.. parça parça satın
 
Geri
Top