Mustafaer
80+ Bronze
- Katılım
- 9 Ocak 2021
- Mesajlar
- 1,214
- Reaksiyon skoru
- 439
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
Aynı zamanda
Rabbiniz şöyle buyurdu: 'Bana dua edin, duanıza cevap vereyim. Bana kulluk etmeyi kibirlerine yediremeyenler, aşağılanmış olarak cehenneme gireceklerdir.'"
Kullarım beni senden sorarlarsa, (bilsinler ki) gerçekten ben onlara çok yakınım. Bana dua edince, dua edenin duasına karşılık veririm..."
De ki: 'Eğer duanız olmasa, Rabbim size ne diye değer versin?'
Rabbinize yalvara yakara ve gizlice (sessizce) dua edin. Şüphesiz O, haddi aşanları sevmez."
Bunlar doğrudan Allah'ın ayetleri ama olması imkansız birşeyi istiyor gibiysem yinede olur mu olmazmı yani ben dua etmesem o şeyden hemen uzaklaşırım ama sürekli kendime ben o şeyi Allah'tan istedim diyorum. Yoksa o şeyden uzaklaşıp gidebilirim. Çok dua ettiğim için uzaklaşmıyorum bu da çok kafamı yoruyor.
Rabbiniz şöyle buyurdu: 'Bana dua edin, duanıza cevap vereyim. Bana kulluk etmeyi kibirlerine yediremeyenler, aşağılanmış olarak cehenneme gireceklerdir.'"
Kullarım beni senden sorarlarsa, (bilsinler ki) gerçekten ben onlara çok yakınım. Bana dua edince, dua edenin duasına karşılık veririm..."
De ki: 'Eğer duanız olmasa, Rabbim size ne diye değer versin?'
Rabbinize yalvara yakara ve gizlice (sessizce) dua edin. Şüphesiz O, haddi aşanları sevmez."
Bunlar doğrudan Allah'ın ayetleri ama olması imkansız birşeyi istiyor gibiysem yinede olur mu olmazmı yani ben dua etmesem o şeyden hemen uzaklaşırım ama sürekli kendime ben o şeyi Allah'tan istedim diyorum. Yoksa o şeyden uzaklaşıp gidebilirim. Çok dua ettiğim için uzaklaşmıyorum bu da çok kafamı yoruyor.