6000 TL lik olan Lexar M-diekb ikinci mesajı görmemiştim. Ram için anakart destek sayfasından baktığım zaman sadece m die chipset gözüküyor
bu sondaki corsair Spectek yüksek ihtimal
6000 TL lik olan Lexar M-diekb ikinci mesajı görmemiştim. Ram için anakart destek sayfasından baktığım zaman sadece m die chipset gözüküyor
Bak o çok şüpheliydi harbi gece 4te kim niye hesap açarki da daŞu tek mesaj atan adam kesin onların adamı. İptal edecekler, ön ayak yapıyo işte
Şimdi Ağatebilonda havale ile ödemeyi seçtim ödemeyi ne zamana kadar yapmam gerekiyor bilen var mı
İns gelmez Ağa bu nedir ya
İncehesaptan insanlar o kadar sipariş geçti ki Türkiyede o kadar Lexar Ram yoktur
corsair onaylanırsa öp başına koy lexarları unut gitsin
gelmezse bunun gibiler yüzünden gelmeyecek haberiniz olsun.
sebepİns gelmez Ağa bu nedir ya