Geçen gün vatandan 42.5a xfx mercury magnetic ocsini aldım bunun. normalde 32ye pulse vardı onu alacaktım iyisi olsun diye bir baktım 42bin vermişim. 45bine satılan 5070ti kötü falandır incecik diye de yanaşmadım kötü mü yaptım anlamadım. o kadar etmez bu kadar etmez bu kart yazmışsınız. Çok mu bu fiyatlar ben bu 5070ti ile aşağı yukarı aynı şey sanıyordum 5070le kıyaslayan olmuş
Geçen gün vatandan 42.5a xfx mercury magnetic ocsini aldım bunun. normalde 32ye pulse vardı onu alacaktım iyisi olsun diye bir baktım 42bin vermişim. 45bine satılan 5070ti kötü falandır incecik diye de yanaşmadım kötü mü yaptım anlamadım. o kadar etmez bu kadar etmez bu kart yazmışsınız. Çok mu bu fiyatlar ben bu 5070ti ile aşağı yukarı aynı şey sanıyordum 5070le kıyaslayan olmuş
9070 xt 42k verilmez hangi modeli olursa olsun en fazla top serisi 36-37k ederi şahsen ben 45k bandına çıkacak olsam 5070ti tercih ederim . Bakmayın top serinin pulse yanında aman aman bir artısı yok şuan ki piyasada 9070xt alacak olsam sıfır pulse alır geçerim . 5070 ile kesinlikle kıyaslanacak kart değil ayrıca .
Edit : Hey maşallah fiyatlar ne olmuş öyle 5070ti tarafında herkesin kendi tercihi ama aynı performansa fazladan 15-20k vermek akıl işi değil ekstradan hangi yazılımı sunarsa sunsun