🔥İndirim RX 9070 XT 33.665,00tl + 9,6 Taksit Güncelleme!

Geçen gün vatandan 42.5a xfx mercury magnetic ocsini aldım bunun. normalde 32ye pulse vardı onu alacaktım iyisi olsun diye bir baktım 42bin vermişim. 45bine satılan 5070ti kötü falandır incecik diye de yanaşmadım kötü mü yaptım anlamadım. o kadar etmez bu kadar etmez bu kart yazmışsınız. Çok mu bu fiyatlar ben bu 5070ti ile aşağı yukarı aynı şey sanıyordum 5070le kıyaslayan olmuş
 
Geçen gün vatandan 42.5a xfx mercury magnetic ocsini aldım bunun. normalde 32ye pulse vardı onu alacaktım iyisi olsun diye bir baktım 42bin vermişim. 45bine satılan 5070ti kötü falandır incecik diye de yanaşmadım kötü mü yaptım anlamadım. o kadar etmez bu kadar etmez bu kart yazmışsınız. Çok mu bu fiyatlar ben bu 5070ti ile aşağı yukarı aynı şey sanıyordum 5070le kıyaslayan olmuş
9070 xt 42k verilmez hangi modeli olursa olsun en fazla top serisi 36-37k ederi şahsen ben 45k bandına çıkacak olsam 5070ti tercih ederim . Bakmayın top serinin pulse yanında aman aman bir artısı yok şuan ki piyasada 9070xt alacak olsam sıfır pulse alır geçerim . 5070 ile kesinlikle kıyaslanacak kart değil ayrıca .
Edit : Hey maşallah fiyatlar ne olmuş öyle 5070ti tarafında herkesin kendi tercihi ama aynı performansa fazladan 15-20k vermek akıl işi değil ekstradan hangi yazılımı sunarsa sunsun
 
Son düzenleme:
kimse yazmamış. pulse modelinde 2x dp 2x hdmi var. 3 monitör kullanan ve hdmi yerine DP kullanan kişilere uygun değil bence. ayrıca çok talep gördüğü için coilwhinelılar değişim iadeyle geri gidiyor. satıcılar çakallık yapıp satabiliyorlar. amazon harici pulse almayın derim. iade şansınız olsun. ben şu ekonomik performans alacak olsam challenger alırım.
 
300 daha düşmüş fiyat mük
 
Pulse ile bunun arasında çok fark var mı
Gerçekçi olmam gerekirse aynı kalibre kartlar olsa da Pulse daha alınası bir kart benim için. Pulse zaten şuan 33,5k dan erişime ulaşabileceğiniz model. Konuda bir arkadaş bu kartı Taichi modeliyle karıştırmış sanırım. Asrock'un en dip 9070xt modelidir. Bu kartın abartıldığı gibi fırsatlık pek bir durumu yok. Zaten gerçek bir fırsat olsaydı 3 gündür stoklarda sırıtmazdı bu kart.

Tek artısı şuan 9 ay taksit imkanı olması o kadar. Taksite ihtiyacınız varsa alın deneyin.
 
9070 xt 42k verilmez hangi modeli olursa olsun en fazla top serisi 36-37k ederi şahsen ben 45k bandına çıkacak olsam 5070ti tercih ederim . Bakmayın top serinin pulse yanında aman aman bir artısı yok şuan ki piyasada 9070xt alacak olsam sıfır pulse alır geçerim . 5070 ile kesinlikle kıyaslanacak kart değil ayrıca .
Edit : Hey maşallah fiyatlar ne olmuş öyle 5070ti tarafında herkesin kendi tercihi ama aynı performansa fazladan 15-20k vermek akıl işi değil ekstradan hangi yazılımı sunarsa sunsun
bende o yüzden almadım 20k çok ve 2 slotluk küçücük kart bir de küçük olan kasamın içerisinde bas bas bağıracak diye düşünmüştüm. Hadi bakalım hayırlısı umarım pişman kalmam. En çok Gddr6 olması içimi kemiriyor. 3060ti dan yükseltiyorum kaç yıllık kart gddr6ydı zaten.
 
bende o yüzden almadım 20k çok ve 2 slotluk küçücük kart bir de küçük olan kasamın içerisinde bas bas bağıracak diye düşünmüştüm. Hadi bakalım hayırlısı umarım pişman kalmam. En çok Gddr6 olması içimi kemiriyor. 3060ti dan yükseltiyorum kaç yıllık kart gddr6ydı zaten.
3060ti daki gddr6 14Gbps 9070de ise 20Gbps
 
bende o yüzden almadım 20k çok ve 2 slotluk küçücük kart bir de küçük olan kasamın içerisinde bas bas bağıracak diye düşünmüştüm. Hadi bakalım hayırlısı umarım pişman kalmam. En çok Gddr6 olması içimi kemiriyor. 3060ti dan yükseltiyorum kaç yıllık kart gddr6ydı zaten.
İçin rahat olsun pişman etmez
 
düz 30 bin e asus 9070xt satıldığını gördüm, sapphire ise 32 lerde gördüm, asrock almazdım amd kart alacak olsam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ayrıca kendim şuan 7900XTX kullanıcısıyım ve driver çökme sorunları yine eski kıvamına geldi, patır kütür crash veriyor belirli oyunlarda.
 
Son düzenleme:
düz 30 bin e asus 9070xt satıldığını gördüm, sapphire ise 32 lerde gördüm, asrock almazdım amd kart alacak olsam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ayrıca kendim şuan 7900XTX kullanıcısıyım ve driver çökme sorunları yine eski kıvamına geldi, patır kütür crash veriyor belirli oyunlarda.
3 aydır 9070 kullanıyorum bir tane crash yemedim nasıl oluyor bu crash işi? Ayrıca 9070 GRE'nin saçma çıkış fiyatı yüzünden kartın fiyatının artma ihtimali çok yüksek, bir daha 30klara hiç düşmeyebilir.
 
5070 daha sorunlu, ikisini de kullanmış biri olarak söylüyorum
ne sorunu var acaba?.bende ikisini kullanmış biri olarak soruyorum. 1 sene 9070xt kullandım, 7 aydır da 5070 kullanıyorum. amd de bir sürü sorun yaşadım ama 5070 de bir tane bile sıkıntı yaşamadım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,447
Mesajlar
11,077,298
Üyeler
198,135
Son üye
Kaanturee
Geri
Top