Gta 6 80$ Olacak!

  • Beğen
Reaksiyonlar: Loky
Donanım hazır, depolama yok şaka gibi. Dram krizi kriz geçirtiyor.
 
Fiyat konusunda düşünceniz nedir ?
Ben güzellik yaparlar belki dedim ama şaşırmadım da 80 olmasına.

100 $ standart olacak 120$ olacak Vatan'dan bilgi geldi kanziciler kapak oldu en azından ondan mutluyum :kekw:

6-7 senedir bekliyordum çıkmasını direkt ultimate çekerim gibi. 1 hafta erken indirme ve kozmetikler sunuyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tr fiyatı 4999₺ olacaktır.
90 euro veya pound üzerinden hesaplanır gibi bir de bizde ekstra 5 euro falan pahalı oluyordu bazı oyunlar artık nasıl olur bilmiyom.
 
Aula F75 duruyordu kenarda onu satıp ultimate edition patlatalım
 
Fizikselde disc olmayacakmış.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,476
Mesajlar
11,077,627
Üyeler
198,141
Son üye
newyearman
Geri
Top