Tiktok kullanmıyom ben ınstada takip ediyomtiktoktaki pinti elemandan bahsediyosun dimi
belese yemek yemek icin yasayan adamTiktok kullanmıyom ben ınstada takip ediyom
Ben takip ediyom ucuza yemek iyibelese yemek yemek icin yasayan adam
Öyle olmasi lazım adını hatırlamıyorum tam da onu da paylascaktim da reklam fln olur ban yersem dedi.Hüseyinden mi gördün
Aynen buTiktok kullanmıyom ben ınstada takip ediyom
Çüş 440 olmuş kuponla. Utanmadan 880den düşürüyorlar bi deUyanmislar fiyatı arttirmislar
bende denemek icin sipariş ettimde icindeki tavuk tavuk degildiSipariş geldi. Pideler büyüktü yalan yok. Ama tadı ve hamuru çok kötüydü. Hamur çok zor çiğneniyor.
Valla benim en sevdigim pide kıymalıdan, kusbasilidan önde gelir yani ama 6 aydır fln yemedim ve yer mekana göre degisiyor olabilir ya da damak tadimiz farklibende denemek icin sipariş ettimde icindeki tavuk tavuk degildi