❌İndirim Bitti! 2 Tavuklu Pidem 105tl (Migros Yemek)

Benim burda da yok şans işte
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Sipariş geldi. Pideler büyüktü yalan yok. Ama tadı ve hamuru çok kötüydü. Hamur çok zor çiğneniyor.
 
bende denemek icin sipariş ettimde icindeki tavuk tavuk degildi
Valla benim en sevdigim pide kıymalıdan, kusbasilidan önde gelir yani ama 6 aydır fln yemedim ve yer mekana göre degisiyor olabilir ya da damak tadimiz farkli

Yiyemedigim icin o kadar uzgunum yani otobusle olan bi yere gidip yemeyi dusundum de usendim 1 saat suruyordu iyi ki de gitmemisim kampanya bitti
 
Geri
Top