Yardım Nextstar 65" 4k Miniled Tv Alınır mı??

igito

80+ Gold
Katılım
7 Haziran 2024
Mesajlar
6,884
Reaksiyon skoru
2,285

geçen sene sonu 27 28k ya satıldı çoğu kişide aldı kullananlar memnunmu 7 8 aydır deneyimleriniz ne yönde?

şuan 33k ya geliyor indirimle falan
 
Ben de almayı düşünüyorum takipteyim
 
@somoncum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şuan bu TV de İnterstaller edit izleyerek yürüyüş yapıyorum.
nasıl hocam tv varmi bi sorunu falan ya da şu eksik bu yeterli falan dediginiz
 
Tvyi genellikle ps5te kullandım nadir olarak film ve beinsports ile kullandım bir sıkıntısını yaşamadım sadece fişe sök tak yapıp açtığında ilk başta arayüzü kasıyor ama 1 dk içinde normale dönüyor, boşta prizim olmadığı için kullanmadığım zamanlarda prizden söküyorum, eğer sökmezsem kasma yapmıyor onun dışında bir sorun yaşamadım tavsiye ederim 27kya almıştım ilk çıktığında, duvara astığım için kablosu kısa geliyordu onu da uzattım 2x0.75mm kablo ile tek merakım tvye neden topraklama kablosu çekmedikleriydi.
 
Tvyi genellikle ps5te kullandım nadir olarak film ve beinsports ile kullandım bir sıkıntısını yaşamadım sadece fişe sök tak yapıp açtığında ilk başta arayüzü kasıyor ama 1 dk içinde normale dönüyor, boşta prizim olmadığı için kullanmadığım zamanlarda prizden söküyorum, eğer sökmezsem kasma yapmıyor onun dışında bir sorun yaşamadım tavsiye ederim 27kya almıştım ilk çıktığında, duvara astığım için kablosu kısa geliyordu onu da uzattım 2x0.75mm kablo ile tek merakım tvye neden topraklama kablosu çekmedikleriydi.
görüntü anlaminda bir sorun varmi peki hocam? 128 dimming zone farkediyormu
 
@somoncum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


nasıl hocam tv varmi bi sorunu falan ya da şu eksik bu yeterli falan dediginiz
Valla ses 10/10
Renklerde olede 10/10 dersek 10/8 veririm.
Tek eksi yani siyah ekran varken Beyaz Yazı çıkarsa etrafı hafif beyaz oluyor.
Bu da işte film başında Yazı çıkarsa falan.
Onun haricî siyahları oled gibi tam siyah.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ha arayüz için bir lafım yok çünkü ben Apple TV bağladım direkt zaten.
Daha öncesi next 2.nesil box vardı.
Ya bence onunla aynı. Arayüz hafif kasıyor gene.
Ama diğer tvlerde nasıl bilemiyorum.
Bence kasmayan Android yok. Bütçe varsa Apple TV alın geçin.
 
Son düzenleme:
Valla ses 10/10
Renklerde olede 10/10 dersek 10/8 veririm.
Tek eksi yani siyah ekran varken Beyaz Yazı çıkarsa etrafı hafif beyaz oluyor.
Bu da işte film başında Yazı çıkarsa falan.
Onun haricî siyahları oled gibi tam siyah.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ha arayüz her için bir lafım yok çünkü ben Apple TV bağladım direkt zaten.
Daha öncesi next 2.nesil box vardı.
Ya bende onunla aynı. Arayüz hafif kasıyor gene.
Ama diğer tvlerde nasıl bilemiyorum.
Bende kasmayan Android yok. Bütçe varsa Apple TV alın geçin.
anladim hocam tesekkurler. baska bu tv yi kullanan forumdan birisi varsa etiket atabilirmisiniz rica etsem
 
görüntü anlaminda bir sorun varmi peki hocam? 128 dimming zone farkediyormu
Loky kardeşe katılıyorum ses çok iyi subwoofer ile daha doyurucu bi ses var kendim 32"lik oled kullanıyorum renkleri de güzel ama dediği gibi simsiyah ekranda beyaz bi yazı figür çıkarsa etrafı hafif bulutlu oluyor ama hiç sorun olmuyor benim için
 
Burda onlarca kişi vardır 😂
Başlık 'NEXTSTAR 65 inch - 4K UHD - MiniLED - Google TV 27.499₺' https://forum.donanimarsivi.com/konu/nextstar-65-inch-4k-uhd-miniled-google-tv-27-499tl.1174300/
bu konuyu biliyorum ama 240 sayfa olunca üşendim kullananlari bulmaya :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Loky kardeşe katılıyorum ses çok iyi subwoofer ile daha doyurucu bi ses var kendim 32"lik oled kullanıyorum renkleri de güzel ama dediği gibi simsiyah ekranda beyaz bi yazı figür çıkarsa etrafı hafif bulutlu oluyor ama hiç sorun olmuyor benim için
subwoofer kisminda tiresim sesi falan vardi servis gelip parca takinca duzeliyordu falan bu son satilanlarda halen devam ediyormu o sorun
 
bu konuyu biliyorum ama 240 sayfa olunca üşendim kullananlari bulmaya :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


subwoofer kisminda tiresim sesi falan vardi servis gelip parca takinca duzeliyordu falan bu son satilanlarda halen devam ediyormu o sorun
Valla hiçbir fikrim yok bende de vardı servisler gelmişler 15dkda halledip gitmişler sanırım tv duvara asılıydı sorun düzeldi yenilerde var mı bilmiyorum ama bu sorun fikrinizi aldatmasın halledilir hızlıca
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,575
Mesajlar
11,078,510
Üyeler
198,150
Son üye
Swıft6283
Geri
Top