igito
80+ Gold
- Katılım
- 7 Haziran 2024
- Mesajlar
- 6,884
- Reaksiyon skoru
- 2,285
geçen sene sonu 27 28k ya satıldı çoğu kişide aldı kullananlar memnunmu 7 8 aydır deneyimleriniz ne yönde?
şuan 33k ya geliyor indirimle falan
Şuan bu TV de İnterstaller edit izleyerek yürüyüş yapıyorum.
geçen sene sonu 27 28k ya satıldı çoğu kişide aldı kullananlar memnunmu 7 8 aydır deneyimleriniz ne yönde?
şuan 33k ya geliyor indirimle falan
görüntü anlaminda bir sorun varmi peki hocam? 128 dimming zone farkediyormuTvyi genellikle ps5te kullandım nadir olarak film ve beinsports ile kullandım bir sıkıntısını yaşamadım sadece fişe sök tak yapıp açtığında ilk başta arayüzü kasıyor ama 1 dk içinde normale dönüyor, boşta prizim olmadığı için kullanmadığım zamanlarda prizden söküyorum, eğer sökmezsem kasma yapmıyor onun dışında bir sorun yaşamadım tavsiye ederim 27kya almıştım ilk çıktığında, duvara astığım için kablosu kısa geliyordu onu da uzattım 2x0.75mm kablo ile tek merakım tvye neden topraklama kablosu çekmedikleriydi.
Valla ses 10/10@somoncum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
nasıl hocam tv varmi bi sorunu falan ya da şu eksik bu yeterli falan dediginiz
anladim hocam tesekkurler. baska bu tv yi kullanan forumdan birisi varsa etiket atabilirmisiniz rica etsemValla ses 10/10
Renklerde olede 10/10 dersek 10/8 veririm.
Tek eksi yani siyah ekran varken Beyaz Yazı çıkarsa etrafı hafif beyaz oluyor.
Bu da işte film başında Yazı çıkarsa falan.
Onun haricî siyahları oled gibi tam siyah.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ha arayüz her için bir lafım yok çünkü ben Apple TV bağladım direkt zaten.
Daha öncesi next 2.nesil box vardı.
Ya bende onunla aynı. Arayüz hafif kasıyor gene.
Ama diğer tvlerde nasıl bilemiyorum.
Bende kasmayan Android yok. Bütçe varsa Apple TV alın geçin.
Burda onlarca kişi vardıranladim hocam tesekkurler. baska bu tv yi kullanan forumdan birisi varsa etiket atabilirmisiniz rica etsem
Loky kardeşe katılıyorum ses çok iyi subwoofer ile daha doyurucu bi ses var kendim 32"lik oled kullanıyorum renkleri de güzel ama dediği gibi simsiyah ekranda beyaz bi yazı figür çıkarsa etrafı hafif bulutlu oluyor ama hiç sorun olmuyor benim içingörüntü anlaminda bir sorun varmi peki hocam? 128 dimming zone farkediyormu
bu konuyu biliyorum ama 240 sayfa olunca üşendim kullananlari bulmayaBurda onlarca kişi vardır
Başlık 'NEXTSTAR 65 inch - 4K UHD - MiniLED - Google TV 27.499₺' https://forum.donanimarsivi.com/konu/nextstar-65-inch-4k-uhd-miniled-google-tv-27-499tl.1174300/
subwoofer kisminda tiresim sesi falan vardi servis gelip parca takinca duzeliyordu falan bu son satilanlarda halen devam ediyormu o sorunLoky kardeşe katılıyorum ses çok iyi subwoofer ile daha doyurucu bi ses var kendim 32"lik oled kullanıyorum renkleri de güzel ama dediği gibi simsiyah ekranda beyaz bi yazı figür çıkarsa etrafı hafif bulutlu oluyor ama hiç sorun olmuyor benim için
Valla hiçbir fikrim yok bende de vardı servisler gelmişler 15dkda halledip gitmişler sanırım tv duvara asılıydı sorun düzeldi yenilerde var mı bilmiyorum ama bu sorun fikrinizi aldatmasın halledilir hızlıcabu konuyu biliyorum ama 240 sayfa olunca üşendim kullananlari bulmaya
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
subwoofer kisminda tiresim sesi falan vardi servis gelip parca takinca duzeliyordu falan bu son satilanlarda halen devam ediyormu o sorun
Selamlar @Loky bir itirazda bulundum ne zaman sonuçlanır acaba?Şuan bu TV de İnterstaller edit izleyerek yürüyüş yapıyorum.