56k Ya 9070 XT Alır Mısın?

AMYG

80+ Bronze
Katılım
8 Temmuz 2024
Mesajlar
1,858
Reaksiyon skoru
732
Bütçe
56399
Sövmeyin sövmeyin ben sövdüm. Rezilsiniz. Bu esnafı biz çok az horgörüyoruz. İnanılmaz kötüler.
 

Ekler

  • 1000104850.webp
    1000104850.webp
    230.4 KB · Hit: 54
Onun yerine 5070li 245kfli sistem alırım aynı fiyata
 
Sövelim mi ne istiyon
 
Ben 0 kablo sistem seviyorum. Nadir alternatifim bu kart ama tek Tedarikçi tek satıcı. Napayım ben mi o mu eğilelim? Ben de eğilmedim.
Nitro+ al o zaman kablosu arkadan takıliyor gözükmüyor, senin attığın zaten alınmaz bunun anakartları da çok pahalı
 
saçma fiyatlara dikkat çekmek sanırımda ne kadar ise yarar orası ayrı
Yani dikkat çekmek tamamda ben çok sövdüm falan demek ne gerek var böyle birşeye amaç sinerji hate lemekse okeyde sövdüm falan demek çok çocukca .
 
Stok bitmiştir, bizimkiler urun satarken stok 2 3 kalınca ilan bitmesin diye +%50 ust fiyat koyuyor
 
Nitro+ al o zaman kablosu arkadan takıliyor gözükmüyor zaten, senin attığın zaten alınmaz bunun anakartları da çok pahalı
Cw Bi tarafa aptalca seçilmiş rengi bir tarafa malesef..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yani dikkat çekmek tamamda ben çok sövdüm falan demek ne gerek var böyle birşeye amaç sinerji hate lemekse okeyde sövdüm falan demek çok çocukca .
Tamam o zaman ben gerçekten kime sövdüğüm söylerim ama içerde bana bakacaksın 🤣 başka bir şekilde edinemiyoruz knkam
 
Yani dikkat çekmek tamamda ben çok sövdüm falan demek ne gerek var böyle birşeye amaç sinerji hate lemekse okeyde sövdüm falan demek çok çocukca .
satıcı ile alakalı olduğunu pek düşünmüyorum tabi yine konu sahibi açıklarsa iyi olur genel piyasa fiyatları saçma olduğu için açmadınmı konuyu?
 
Geri
Top